Odpowiedź 
Promień skrętu kierownicy
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 111
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 8
Post: #1
Promień skrętu kierownicy
Witam, jeżeli gracie na klawiaturze, jak ja, to zapewne wiecie (lub nie), że w niektórych autobusach kierownica obraca się szybciej, w innych zaś wolniej. Przykładem jest między innymi Solaris Urbino 15 II, gdzie maksymalny promień skrętu kierownicy jest znacznie większy niż chociażby w SU 10. I moje pytanie brzmi: czy można jakoś zmienić szybkość/promień skrętu kierownicy?


/ Grafika usunięta (5.2 Regulaminu: "[...] Łączna wielkość grafik nie może przekraczać 600x180 pikseli oraz wagi 120KB") - skawek /
18.05.2013 18:52
Szukaj postów Cytat

Administrator
Administratorzy
Liczba postów: 1,327
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 420
Post: #2
RE: Promień skrętu kierownicy
Jeśli chodzi Tobie tylko o prędkość kierownicy i jej ilość obrotów, to takie dane generuje blender podczas tworzenia modelu 3D. Co prawda dane rotacji zapisane są w pliku model.cfg ale szybciej zrobisz sam kierownicę od nowa...


!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.05.2013 19:13 przez mattez.)
18.05.2013 19:13
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 111
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 8
Post: #3
RE: Promień skrętu kierownicy
Aha, to trudno. Zostawię tak jak jest i jakoś przeżyję, bo na blenderze to się znam tak jak żołnierz na gotowaniu. (Dziwny przykład podałem xD)


/ Grafika usunięta (5.2 Regulaminu: "[...] Łączna wielkość grafik nie może przekraczać 600x180 pikseli oraz wagi 120KB") - skawek /
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.05.2013 19:19 przez Mastero.)
18.05.2013 19:18
Szukaj postów Cytat

OmnibussimulatorProjectsStudio
Zasłużeni
Liczba postów: 915
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 872
Post: #4
RE: Promień skrętu kierownicy
Mattez: Blender jest zbędny:P

autobusiarzOMSI:

Jeżeli chcesz by kierownica się szybciej kręciła ( reguluje się to głównie promieniem skrętu kierownicy ) musisz znaleźć podobny wpis do tego:

Kod:
--------------------

[mesh]
kierownica.o3d

[visible]
cp_lenkrad_visible
1

[newanim]
origin_trans
-0.719
4.432
1.382

origin_rot_x
-25
origin_rot_y
90
origin_rot_z
0

anim_rot
Axle_Steering_0_L
900

------------------

Jest to wpis dokładnie z SU10. Promień skrętu wynosi 900 stopni dlatego tak wolno się kręci. Zmień to na 1680 ( bodajże to jest prawdziwy promień skrętu i kierownica będzie się szybciej kręciła.


[Obrazek: 71972199532229830538.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.05.2013 19:31 przez Nick™.)
18.05.2013 19:30
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Blacklist492 , slupek , Paweł200
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: