Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Różnice pomiędzy JELCZem 120M i PR 110 oraz PeeRką na licencji Berlieta...
Autor Wiadomość

Jelcz S. A.
Użytkownicy
Liczba postów: 388
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 135
Post: #1
Różnice pomiędzy JELCZem 120M i PR 110 oraz PeeRką na licencji Berlieta...
Witam
Mam pytanie:
Czym się różni 120M od PR110 na licencji Berlieta oraz bez licencji ?
Proszę o szczegółową odpowiedź.;)


[Obrazek: vkAhNHZ.png]
/ / pause1 / <- dzięki za autograf;)
15.09.2013 10:00
Szukaj postów Cytat

Nadaktywny
Zasłużeni
Liczba postów: 1,734
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 374
Post: #2
RE: Różnice pomiędzy JELCZem 120M i PR 110 oraz PeeRką na licencji Berlieta...
Zależy o jakiej generacji 120M mówisz, bo jest ich dosyć dużo, ale podstawową różnicą między PR110 a pierwszymi seriami 120M jest ilość otwieranych okien na pasażerce, w 120M jest ich więcej:)


~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
15.09.2013 16:34
Szukaj postów Cytat

Jelcz S. A.
Użytkownicy
Liczba postów: 388
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 135
Post: #3
RE: Różnice pomiędzy JELCZem 120M i PR 110 oraz PeeRką na licencji Berlieta...
I chyba w 120M jest ucięty świetlik.


[Obrazek: vkAhNHZ.png]
/ / pause1 / <- dzięki za autograf;)
15.09.2013 18:46
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 348
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 743
Post: #4
RE: Różnice pomiędzy JELCZem 120M i PR 110 oraz PeeRką na licencji Berlieta...
Porównując ogólnie PR110 do pierwszej 120m to:
-inny świetlik
-w 120m mniejsza szyba tylnia
-zmodyfikowany pulpit
-inne silniki
-zmieniony tylny zderzak (a właściwie światła)
-inny kratka chłodnicy

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.09.2013 11:33 przez siwy_Snk.)
16.09.2013 05:41
Szukaj postów Cytat

OmnibussimulatorProjectsStudio
Zasłużeni
Liczba postów: 915
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 872
Post: #5
RE: Różnice pomiędzy JELCZem 120M i PR 110 oraz PeeRką na licencji Berlieta...
Główną różnicą jest minimalna różnica długości.


[Obrazek: 71972199532229830538.png]
16.09.2013 18:59
Szukaj postów Cytat

Jelcz S. A.
Użytkownicy
Liczba postów: 388
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 135
Post: #6
RE: Różnice pomiędzy JELCZem 120M i PR 110 oraz PeeRką na licencji Berlieta...
A różnice pomiędzy PeeRką na licencji Berlieta, a tą bez ? Tylko to logo ?:P


[Obrazek: vkAhNHZ.png]
/ / pause1 / <- dzięki za autograf;)
16.09.2013 20:37
Szukaj postów Cytat

OmnibussimulatorProjectsStudio
Zasłużeni
Liczba postów: 915
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 872
Post: #7
RE: Różnice pomiędzy JELCZem 120M i PR 110 oraz PeeRką na licencji Berlieta...
Licencyjny Jelcz czyli PR110U praktycznie nie różnił się niczym od PR110M tyle że PR110M był produkowany po wygaśnięciu licencji Berlieta więc chyba niczym no chyba że jakimiś skromnymi udoskonaleniami.


[Obrazek: 71972199532229830538.png]
17.09.2013 09:25
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 300
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 30
Post: #8
RE: Różnice pomiędzy JELCZem 120M i PR 110 oraz PeeRką na licencji Berlieta...
Dokładnie PR110U różnił się od PR110M tym że charakterystyczne szybki trójkątne przednie były mniejsze oraz posiadał on zaczep do holowania z przodu.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.09.2013 17:14 przez Kremik.)
17.09.2013 17:12
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: