Zamknięty 
Spline exporter- czyli jak to działa?
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 75
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 29
Post: #1
Spline exporter- czyli jak to działa?
Otóż w edytorze jest opcja spline-exporter. Pomyślałem, że stworzę obiekt z kliku splinów by potem zrobić dokładniejsze skrzyżowanie. Z początku byłem optymistycznie nastawiony do tego, edytor wyeksportował mi plik x, potem ja prze-konwertowałem do o3d, zrobiłem folder ze skrzyżowaniem, ale, no właśnie... Obiekt jest przezroczysty, a jak spojrzę od dołu jest biały. Co z tym fantem zrobić? Podejrzewam, że edytor nie wyeksportował mi tekstury...
[Obrazek: 39457463518228505477_thumb.jpg]


[Obrazek: t8ze.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.08.2013 15:15 przez Captain Claw.)
08.08.2013 15:14
Szukaj postów

Emeryt
Zasłużeni
Liczba postów: 216
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 69
Post: #2
RE: Spline exporter- czyli jak to działa?
Wczytać w blenderze musisz go i że tak powiem przypomnieć mu jaką teksture powinien mieć dany obiekt.

08.08.2013 15:35
Szukaj postów
 Podziękowania za post: Captain Claw

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 75
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 29
Post: #3
RE: Spline exporter- czyli jak to działa?
Rozwiązane, do zamknięcia, a dla Ciebie plus:)


[Obrazek: t8ze.png]
08.08.2013 15:57
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: