Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sposób na eksport obiektów z Blenderów 2.68, 2.70 i 2.71
Autor Wiadomość

Starszy Ciekawski
Zasłużeni
Liczba postów: 154
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 51
Post: #1
Sposób na eksport obiektów z Blenderów 2.68, 2.70 i 2.71
W końcu znalazłem sposób na eksport obiektów z najnowszych Blenderów.

1. Pierwszym krokiem jest odpowiednie ustawienie tak, aby móc eksportować pliki DirectX.X
İmage

2. Kolejnym krokiem będzie wybór eksportu do tego rozszerzenia dla tworzonego obiektu
İmage

3. W kolejnym kroku, musimy tak ustawić wszystko jak na załączonym obrazku, po czym ustalamy nazwę pliku *.x, a następnie klikamy na eksport pliku
İmage

4. Pozostaje nam już tylko przekonwertować plik z *.x na *.o3d
İmage

Życzę powodzenia w tworzeniu obiektów:)


[Obrazek: mini.php?str=YTo0OntzOjQ6ImZpbGUiO3M6Mzk...dvcmllIjt9]
24.10.2014 16:32
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: szmelcedes

Starszy Ciekawski
Zasłużeni
Liczba postów: 154
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 51
Post: #2
RE: Sposób na eksport obiektów z Blenderów 2.68, 2.70 i 2.71
Potwierdzam w 100 procentach, że ta metoda działa i nie musimy tworzyć obiektów głównie w Blenderze 2.49.
Zrobiłem prosty obiekt szybkim sposobem i... w Edytorze był widoczny w normalny sposób.


[Obrazek: mini.php?str=YTo0OntzOjQ6ImZpbGUiO3M6Mzk...dvcmllIjt9]
26.10.2014 15:09
Szukaj postów Cytat

Starszy Ciekawski
Zasłużeni
Liczba postów: 154
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 51
Post: #3
RE: Sposób na eksport obiektów z Blenderów 2.68, 2.70 i 2.71
Otrzymuję zapytania, jak dojść do momentu w opcjach, w którym to ustawiamy, że chcemy eksportować do pliku *.x.
Klikamy: FILE -> USER PREFERENCES -> ADD-ONS -> IMPORT-EXPORT -> DIRECTX.X FORMAT i zaznaczamy ptaszkiem, że chcemy z tego formatu korzystać.

Podczas samego eksportu do pliku *.x niczego nie zmieniamy, tylko tak jak na zdjęciach: LEFT HANDED na RIGHT HANDED oraz Y na Z. Dalej postępujemy tak samo jak w Blenderze 2.49.


[Obrazek: mini.php?str=YTo0OntzOjQ6ImZpbGUiO3M6Mzk...dvcmllIjt9]
09.03.2015 13:50
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 194
Dołączył: 12-2013
Podziękowań: 17
Post: #4
RE: Sposób na eksport obiektów z Blenderów 2.68, 2.70 i 2.71
A ja nic nie zmieniam w opcjach eksportu, tylko w konwerterze do OMSI zaznaczam dodatkowo dwie ostatnie opcje. I też działa.


Marszałek polny Bernard Law Montgomery:
" Ja sam przebiłem sobie drogę przez Afrykę i uczestniczyłem w wielu bitwach. Myślę jednak, że to, co osiągnąłem, nie dorównuje temu, co osiągnął marszałek Rokossowski."
09.03.2015 15:26
Szukaj postów Cytat

Starszy Ciekawski
Zasłużeni
Liczba postów: 154
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 51
Post: #5
RE: Sposób na eksport obiektów z Blenderów 2.68, 2.70 i 2.71
Jeżeli tego się nie zmieni, obiekty będą przewrócone. Zmiana z Y na Z ustawia obiekty w prawidłowy sposób.


[Obrazek: mini.php?str=YTo0OntzOjQ6ImZpbGUiO3M6Mzk...dvcmllIjt9]
18.03.2015 11:17
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: