Zamknięty 
Tworzenie wyświetlaczy
Autor Wiadomość

Nadaktywny
Zasłużeni
Liczba postów: 1,734
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 374
Post: #1
Tworzenie wyświetlaczy
Witam, chciałbym się zapytać znających się na rzeczy jak się tworzy wyświetlacze do OMSI wyświetlające np. godzinę, temperaturę, czy jak w neoplanie czas do odjazdu?
Z góry dzięki za pomoc.


~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
19.11.2013 08:57
Szukaj postów

Administrator
Administratorzy
Liczba postów: 1,327
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 420
Post: #2
RE: Tworzenie wyświetlaczy
Z podstawowego opisu, to tworzysz element na którym robisz pole, na którym ma być wyświetlany tekst. Nakładasz tekstury obudowy, wyświetlacza i tworzysz osobne miejsce, w którym mają wyświetlać się jakieś dane. W konfigu modelu to miejsce odnosisz zamiast do tekstury[matl], to [text_texture] (tak, jak jest w konfigu podstawowych modeli), wpisujesz nazwę tego elementu, funkcję, czcionkę i kolor. Szablony masz w konfigach SD200/202 pod [text_texture]. Niestety przykładów nie pokażę, bo w pracy jestem.


!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.11.2013 11:58 przez mattez.)
19.11.2013 09:10
Szukaj postów

Nadaktywny
Zasłużeni
Liczba postów: 1,734
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 374
Post: #3
RE: Tworzenie wyświetlaczy
Tylko jak zrobić, że dany wyświetlacz, podawał akurat to co ja chce?


~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
19.11.2013 09:43
Szukaj postów

Administrator
Administratorzy
Liczba postów: 1,327
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 420
Post: #4
RE: Tworzenie wyświetlaczy
Kod:
1   <--- nazwa elementu 3D, na którym leży tekstura
[texttexture]
Matrix_Nr   <--- funkcja (zależy od skryptów, zmiennych w skryptach)
BUSE External LC   <--- czcionka
512   <--- wysokość
256   <--- szerokość
0   <--- to nie wiem do czego służy
255   <--- R
200   <--- G
0   <--- B


!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.11.2013 10:51 przez mattez.)
24.11.2013 10:49
Szukaj postów
 Podziękowania za post: Invis

Nadaktywny
Zasłużeni
Liczba postów: 1,734
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 374
Post: #5
RE: Tworzenie wyświetlaczy
A jak jest wtedy z teksturami "specjalnymi" bo ja wiadomo, do wyświetlaczy trzeba nałożyć odpowiednią teksturę, żeby działały?

skawek w dniu 24.11.2013 o 13:56 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Na życzenie Autora wątku - zamykam.



~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
24.11.2013 11:10
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: