LESZNO
Liczba postów: 168
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 63
|
Ustawienia kamer autobusu
Witajcie
Robiłem już wiele modów na ustawienia kamer, ale z jedną rzeczą mam problem.
Mianowicie jaki plik i który konkretny wpis odpowiada za pozycję kamer które są pod klawiszami F3 i F4. Ostatnio wydany model Karosa B931 ma inne pozycje i przy kamerze F3 odnośnikiem nie jest środek pojazdu, a drugie drzwi, które są umieszczone w tym autobusie bliżej tyłu tak jak np. ma Solaris. Natomiast przy kamerze F4 jest jeszcze gorzej bo tam kamera jako punkt odniesienia widzi tył pojazdu. Chciałbym to naprawić przy okazji poprawiania kamer wewnętrznych, dlatego proszę o pomoc.
Zobacz mój kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/rzymianin22
|
|
02.10.2013 16:00 |
|
`
Liczba postów: 594
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 89
|
RE: Ustawienia kamer autobusu
O ile kamerę F3 dostosujesz wysokością (i chyba przesunięciem po osi Y) o tyle zła pozycja kamery F4 to wynik złego, a może umyślnego, położenia modelu względem osi Y w programie 3D. Jeśli się mylę, to proszę mnie poprawić, ale wydaje mi się, że mam rację.
|
|
02.10.2013 16:41 |
|
LESZNO
Liczba postów: 168
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 63
|
RE: Ustawienia kamer autobusu
Nie mam problemu z kamerami wewnętrznymi bo wiem gdzie je ustawiać i jak, a zabawy jest sporo. Natomiast kamery F3 i F4 nigdy ich nie zmieniałem, a czasami modele też tego wymagają. Odpowiedź na to pytanie zapewne będą znały osoby które same tworzą pojazdy do gry.
Zobacz mój kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/rzymianin22
|
|
02.10.2013 16:55 |
|
`
Liczba postów: 594
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 89
|
RE: Ustawienia kamer autobusu
Toż Ci mówie przecież o tym... -_-
Nie wspominałem nic o wewnętrznych, tylko o zewnętrznych oraz z czego wynikają różnice w ich położeniu - ustawienia w programie 3D...
|
|
02.10.2013 16:59 |
|
Administrator
Liczba postów: 1,327
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 420
|
RE: Ustawienia kamer autobusu
Kamera F3:
[set_camera_outside_center] (plik .bus)
Kamera F4:
Położenie (jak wspomniał Siwy) zależy od ustawienia modelu w Blenderze względem osi
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
|
|
02.10.2013 18:45 |
|
LESZNO
Liczba postów: 168
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 63
|
|
02.10.2013 20:28 |
|