Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 2 Głosów - 4.5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVO B10L SN-12
Autor Wiadomość

VOLVO B10L SN-12 #119
Użytkownicy
Liczba postów: 20
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 0
Post: #1
VOLVO B10L SN-12
Witam!
W tym wątku piszcie o waszych VOLVO B10L SN-12 z waszego miasta. Autobusy te są moimi ulubionymi. My w Kaliszu mamy 11 takich autobusów, 8 autobusów 119-126 ma drzwi elektryczne, 127 i 128 drzwi pneumatyczne, a 129 też ma drzwi pneumatyczne ale 2 drzwi są wysuwane na zewnątrz. W tych autobusach kierowca otwiera wszystkie drzwi ponieważ są dorobione przyciski, w 128 kierowca może tylko otworzyć 1 i 2 drzwi.
W autobusie 119 na 3 drzwi jest podłączona mata, która nie umożliwia zamknięcie 3 drzwi jeżeli ktoś na niej stoi. Zdjęcia tych pojazdów http://www.phototrans.eu/2415,28,3730,0.html
Możecie wrzucać zdjęcia i filmy.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.02.2015 19:09 przez kacpier.)
01.02.2015 19:07
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 29
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 0
Post: #2
RE: VOLVO B10L SN-12
Były to najgorsze autobusy w Szczecinie w latach 2006-2012, Jechałem raz nim, Ja nie lubię tych autobusów ze względu na wygląd i awaryjność, Dobrze że te autobusy dziś nie jeżdżą


5.2 Niezgodna z Regulaminem sygnatura (za duża) / Kadziu /
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.08.2015 15:03 przez kasper.)
27.08.2015 15:01
Szukaj postów Cytat

>> Motorniczy&Kierowca <<
Użytkownicy
Liczba postów: 341
Dołączył: 09-2014
Podziękowań: 47
Post: #3
RE: VOLVO B10L SN-12
Uwierz mi że te nasze Szczecińskie SNki byłyby dobre, gdyby nie lata ich eksploatacji. W tamtych czasach nie dbano o wozy tak jak teraz;) I klima by działała, i zawieszenie byłoby okej...


[Obrazek: bus.png] SU III Electric 8.9, 12, 18 - w toku.
[Obrazek: image.png]>Shaggy Project AddOn's<
27.08.2015 17:42
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 35
Dołączył: 08-2015
Podziękowań: 1
Post: #4
RE: VOLVO B10L SN-12
Pamiętam Volvo B10L (Carrus) jak w MZK Tychy jeździły. To były wersje CNG.
To były moje ulubione autobusy. Miały jedne z najlepszych desek jakie kiedykolwiek powstały. Sporo wskaźników, przełączników, no i te kontrolki.
Do tego wielostopniowy retarder na dźwigience, przyciski od drzwi były po lewej stronie pod boczną szybą, to było dosyć nietypowe.

Fotele były raczej wygodne, jednak dosyć mocno trzęsło podczas jazdy. Mimo to wolałem je od solarek które miały gorsze fotele (twardsze) chociaż mniej się telepały.

I teraz coś muszę napisać.
Niech ktoś wreszcie zrobi Volvo B10L do OMSI!


Spons_ w dniu 21.03.2016 o 18:06 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Za ostatnie zdanie otrzymujesz warn zerowy.
Zgodnie z punktem "4.2 Spamowanie, floodowanie lub dublowanie postów".


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.03.2016 16:29 przez prosiak.)
21.03.2016 16:27
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 29
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 0
Post: #5
RE: VOLVO B10L SN-12
Mam takie pytanie. Dlaczego w Polsce autobusy Volvo lub Scania są trudne do odsprzedaży jako używane, i dlatego trafiają na złomowisko, zamiast do innego dobrego przewoźnika? Czyżby ma to związek ze stereotypami, albo że autobusy Scania lub Volvo są bardzo drogie w eksploatacji?

Mam na myśli:
Volvo B10LA z MPK Łódź:
http://mkmlodz.webd.pl/volvob10la/strvolvob10la.htm

Volvo 7000 z Ornowski Travel w Rumii:
http://www.phototrans.eu/14,467453,0,Vol...30475.html

Scanie CN94UB:
http://phototrans.eu/14,487226,0,Scania_CN94UB_328.html
lub
http://phototrans.pl/14,191206,0,Scania_..._7014.html

Moim zdaniem te autobusy były/są poprostu jednorazówkami coś jak Kia.


5.2 Niezgodna z Regulaminem sygnatura (za duża) / Kadziu /
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.06.2016 07:58 przez Kadziu.)
14.06.2016 07:39
Szukaj postów Cytat

Ozjasz Goldberg
Użytkownicy
Liczba postów: 330
Dołączył: 07-2014
Podziękowań: 35
Post: #6
RE: VOLVO B10L SN-12
Ogólnie na Volvo i Scanie wszyscy narzekają. Tak jakby one nie nadawały się na polskie warunki eksploatacji. Tarnów ostatnio zakupił Scanie CN94UB ze Szwecji chyba. Na razie jeżdżą dobrze. Natomiast Volvo B10BLE Säffle 2000 z 1996 roku jeżdżą gorzej niż Jelcze PR110M z lat 1987-1991. Po prostu sypią się w oczach.


Procesor: Intel Core 2 Quad Q8200 2.33 GHz
RAM: 8.00 GB
Karta Graficzna: MSI Radeon R7 250X 1 GB 128-Bit GDDR 5
System Operacyjny: Windows 10

https://youtu.be/0CGYCR4jumY
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.06.2016 09:49 przez rurkowiec.)
14.06.2016 09:48
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 1
Dołączył: 01-2016
Podziękowań: 0
Post: #7
RE: VOLVO B10L SN-12
(27.08.2015 15:01)kasper napisał(a):  Były to najgorsze autobusy w Szczecinie w latach 2006-2012, Jechałem raz nim, Ja nie lubię tych autobusów ze względu na wygląd i awaryjność, Dobrze że te autobusy dziś nie jeżdżą
Porównując wasze Szczecińskie do naszych Kaliskich to nasze są w super stanie gdy przyszły z Berlina na pewno były u was bardzo dobre.

(14.06.2016 07:39)kasper napisał(a):  Mam takie pytanie. Dlaczego w Polsce autobusy Volvo lub Scania są trudne do odsprzedaży jako używane, i dlatego trafiają na złomowisko, zamiast do innego dobrego przewoźnika? Czyżby ma to związek ze stereotypami, albo że autobusy Scania lub Volvo są bardzo drogie w eksploatacji?
Polski przewoźnik woli kupić autobus z Niemiec albo z Polski ale młodszy. W Polsce te autobusy było by łatwo sprzedać jakby o nie dbano Łódź złomuje swoje ponieważ są bardzo mocno wyeksploatowane w Kaliszu są tak samo Volva B10L i są to jedne z bardziej niezawodnych autobusów dlaczego ? Bo się o nie dba i zapewnię nasze Volva zostaną sprzedane ale za wschodnią granice czyli Rosja albo Ukraina tak jak było w przypadku Scani. Na pewno są to droższe autobusy w utrzymaniu niż np Autosan czy Jelcz ale kwoty części są porównywalne z MAN-em czy Solarisem.

03.07.2016 15:58
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: