Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 2 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Weyershausen (v1.0)
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 27
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 0
Post: #1
Weyershausen (v1.0)
[Obrazek: 3fvuYK2.jpg]

Projekt: Weyershausen
Wersja: 1.0
Autor: www.tram-duesseldorf.de
Źródło i Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Witam.

Przedstawiam Wam, ciekawą mapą Weyershausen. Po mapie jeżdżą dwie linie: 1 i 2. Czas przejazdu, w zależności od linii waha się między 15 a 20 minutami.

Tak jak napisałem, mi mapka bardzo się podoba, i na pewno zostanę przy niej na jakiś czas:)

Szerokości !:D
Mat97









Spons_ w dniu 09.08.2015 o 10:21 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Sprawdziłem linki, wprowadziłem drobne zmiany.


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.03.2013 12:23 przez skawek.)
28.03.2013 22:48
Szukaj postów Cytat

Beta Mapper
Użytkownicy
Liczba postów: 406
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 284
Post: #2
RE: Weyershausen
Próbował już ktoś tą mapę?

30.03.2013 12:35
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 27
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 0
Post: #3
RE: Weyershausen
Gdybyś czytałem dokładnie temat, to sam byś sobie na swoje pytanie odpowiedział;) Ale... tak ja jeździłem po tej mapie, i uważam, że jest dobrze wykonana, i warta "pojeżdżenia".

30.03.2013 12:48
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 36
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 0
Post: #4
RE: Weyershausen
Mapka trochę słaba. Jadę sobie jak człowiek dojeżdżam do rynku a tu uderzam w niewidzialny przedmiot.

01.04.2013 11:40
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 27
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 0
Post: #5
RE: Weyershausen
Pewnie masz na myśli niewidzialną ścianę - żeby nie było tego problemu, musisz wyłączyć kolizje;)

01.04.2013 13:26
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 47
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 3
Post: #6
RE: Weyershausen
Tak to pomaga. Podobny błąd jest na mapie ST. Illsensee. Niestety wyłączenie kolizji psuje trochę realizm, ale innej opcji nie ma.

01.04.2013 14:25
Szukaj postów Cytat

Nadaktywny
Zasłużeni
Liczba postów: 1,734
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 374
Post: #7
RE: Weyershausen
Jeśli się nie mylę, to jeździłem bez kolizji na tej mapce i nadal miałem problem koło bodajże Kościoła, tam gdzie zakaz wjazdu jest


~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
01.04.2013 18:59
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 27
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 0
Post: #8
RE: Weyershausen
Ja jeżdżę na wyłączonych kolizjach, i takiego problemu nie miałem. Ciekaw jestem z czego to wynika...

01.04.2013 21:51
Szukaj postów Cytat

OmnibussimulatorProjectsStudio
Zasłużeni
Liczba postów: 915
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 872
Post: #9
RE: Weyershausen
W ustawieniach zaawansowanych grafiki ustawcie ilość detali wyświetlanych w OMSI na max. Być może wtedy Wam się pojawi niewidzialny obiekt. A jak nie to popatrzeć w Edytorze map.


[Obrazek: 71972199532229830538.png]
03.04.2013 07:27
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: