Odpowiedź 
Wyboje na splinach
Autor Wiadomość

No siema :D
Użytkownicy
Liczba postów: 208
Dołączył: 02-2014
Podziękowań: 75
Post: #1
Wyboje na splinach
Witam,
Bawiłem się trochę przy tworzeniu splinów. Zrobiłem dziurawą drogę, lecz przy testach autobusem nic nie trzęsło. Co należy dodać do .sli lub zrobić w Simple Streets Creator? Jeśli droga ma 8m szerokości. Bez Chodnika.

Z góry dzięki.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.02.2016 19:43 przez Golfsztrom.)
06.02.2016 19:39
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 97
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 22
Post: #2
RE: Wyboje na splinach
Przepraszam za odkop, ale chyba sensowniej będzie napisać tutaj, niż tworzyć nowy wątek.

Odkryłem ostatnio sposób na tworzenie nierówności na splinach z użyciem plików *.surf, analogiczny do tego, w jaki zostały zrealizowane połatane ulice z Falkensee. Czy ktoś słyszał o tym i z tego korzystał? Moje pytanie brzmi: czy spliny utworzone w ten sposób mocno obciążają komputer? Jeśli ktoś miał doświadczenia z tego typu "dziurawymi drogami", to byłbym wdzięczny, gdyby się nimi podzielił. :)

07.02.2017 13:25
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: barteg

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #3
RE: Wyboje na splinach
Nie jestem w 100%, bo nie robiłem testów na zasadzie różnicy FPSów, ale nie powinny jakoś obciążać tekstury, wszak to czarno-czerwony plik.;)


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
07.02.2017 18:46
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: