Część dźwięków i elementów z MAN`a (w końcu nazwa NL222 do czegoś ich "obliganto", nie ?
) - @Mattez - Uprzedziłeś mnie z tą gablotą i kawałkiem dachu, nawet screena trzasnąłem, może kiedy wrzucę. Ciekawe, czy ktoś to poprawi, bo musiałby mieć chyba pliki o3d, ciekawe, czy je zablokowali ??..Oni raczej tego nie poprawią, chociaż chciałbym się mylić. Te kamerki na mini-monitorkach z widokiem na drzwi są niezłe. Niestety podpis klawisza do 3-ich drzwi nie działa i kolektywny też nie, muszą, widać być pod inną nazwą. Ale kokpit ma pewną symetrię, obrotomierz całkiem ładny (trochę brak manometrów i paliwomierza - a jednak nie, są tylko
nad kierowcą - dziwne ). Piłowanie wysokich obrotów to trochę jak w Neobusie Thunder 1.01, choć o niebo lepsze. Ale czy zauważyliście, że jednocześnie brzmią dźwięki obrotów jałowych i wbijania na obroty ?? (przynajmniej u mnie i na postoju, na biegu jałowym). Ładna praca wycieraczek (kilkubiegowa, wajcha z prawej strony kolumny kierownicy). Sporo aktywnych klawiszy, choć nie zawsze znamy ich funkcję, osobny klawisz on/off dla IBIS`a. Oświetlenie zdaje się trochę słabe i to bardzo, widać je praktycznie tylko w autobusie, nawet w nocy. Nie wiem jednak, czy marudzą, bo w kurs pojechałem w dzień (Grundorf, obowiązkowo). Ośw. kabiny kierowcy - nieaktywne
.Ale i tak fajny, a z zewnątrz - jest miło i tak oryginalnie. Ten dzwoneczek - cudo
. Przegubowca mogli od razu trzasnąć - był taki, na tej samej bazie konstrukcyjnej. Miał czworo drzwi w układzie A2B2 - H -1C1D. Myślę, że legenda, jakiej użyłem do opisu jest w miarę prosta (litery-drzwi, cyfry-ilość okien,-H- - przegub, czyli "harmonia", dlatego H). Opisy po włosku - trzeba się nauczyć. Ciekawe, czy ci malkontenci, co wyzywają innych od leni, sami wezmą na ambit i się pouczą, czy pierwsi zaczną margolić, że nic nie rozumieją i będą skamlać o "zangielszczenie"
(we włoskim autobusie ?? - massakra). Ja jednak nie jestem leń i włoski trochę znam, reszta to pestka. Wystawiam mu notkę 8 / 10 (1 pkt. - brak gabloty i fragmentu dachu z miejsca kierowcy, 1 pkt za brak fotela kierowcy i oświetlenia tego miejsca - dość istotne mankamenty) Więcej nie odejmę i koniec !!! .
@qwersi - Thanks for this nice bus. Probably it`s first bus from Italy, to Omsi And without registering at Website: balkansimulacije.net. Not everybody like it
.However also thanks to Italian authors - Grazie