Strefa OMSI

Pełna wersja: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Ups... Ktoś tu chyba zapomniał wyłączyć okienka FPS w opcjach STEAM...:) Te 17-20 klatek nie robi wrażenia tym bardziej, że mapa nie jest jakoś wielce wymagająca. No ale chyba jestem głupi i czegoś nie widzę... Fajnie, że pokazali nowe opcje, tj. piach czy możliwość dołączania naczep, ale nic praktycznie nie widać konkretnego. Zachowanie samych w sobie tramwajów myślałem, że jest okej, ale po dokładniejszym przestudiowaniu filmików widać jakieś nagłe zrywy, nienaturalność, szarpanie na boki... czyli sztuczność. Muszą jeszcze wiele nad tym wszystkim popracować.

Moim zdaniem błędne jest wypuszczanie filmików w takich wczesnych fazach. One nic praktycznie nie wnoszą, bo to ani od tego nic nie rośnie w majtkach ani nie zadziwia. Oczywiście, że to wszystko jest na takim etapie, gdzie trudno cokolwiek konkretnego sprecyzować czy oceniać, gdyż finalny produkt z pewnością będzie zupełnie inaczej wyglądał. Choć jeśli poważnie chcą, aby potraktowano ten projekt, to niech zajmą się tą grą równie na poważnie, bo jeśli przez te kilka miesięcy dodali tylko piach i jakieś drobne rzeczy do kodu, to nie wróżę nic dobrego z tego. Sam jestem programistą i zdaje sobie sprawę, że posiadając małe zaplecze techniczne trudno jest oczekiwać tempa pracy i rozwoju, niemniej jednak w tym projekcie naprawdę odnosi się wrażenie, że popada to wszystko w stagnacje. Nikt mi nie powie, że dodanie jakiegoś efektu piachu czy efektywnej nocy, to jest jakiś wielki, a przede wszystkim czasochłonny wyczyn.

Pozdrawiam
[Obrazek: ujhitoq.png]
Ciekawe. Może jednak z wydajnością nie będzie tak źle jak w OMSZY.. Swoją drogą, cienie wyglądają pięknie, a światła na bruku, który wydaje się 3D też jest niczego sobie.
Wydajność pewnie będzie większa, aczkolwiek przy tak wczesnej fazie testów patrząc na ilość FPS i spadki do 17 to nie wygląda za ciekawie. Rozumiem, jakby gra była bardzo mocno rozbudowana, miała wiele dodatków, to naturalne, że tego typu kwestie mogą wystąpić, ale nie na początku.

A co do cieni i światła, to zgadzam się. Widać zauważalną różnicę i poprawę w grafice.
Widze ze nie przeczytałeś to co nabazgrał na zdjęciu.
Spadki klatek spowodowane są programem nagrywającym. Przy 3 tramwajach, gracza, nie AI, i grafice ustawionej na "Ultra" nagrywający filmik był w stanie uzyskać 70FPSów:)
Jakoś nie jestem w stanie w te tłumaczenia uwierzyć. Program nie powinien powodować spadków FPS z 70 do 17, a wątpię, że autor ma drewniany komputer. Zwróć uwagę również na to, że ten spadek był przy "zajezdni", a poza nią około 35-40. Zresztą, nie ma co tego oceniać, gdyż to wszystko jest zbyt wczesne.
Julian nawet wspomina o tym, że normalnie tych klatek ma więcej, w drugiej minucie filmu.
Szczerze mówiąc, jestem pozytywnie zaskoczony - po podniesieniu pantografu (~3:18) widać, jak ten naciska na sieć, która się podnosi. Fajnie też jest zasymulowana jazda tramwaju i to jego bujanie się (i ostro przegięta, ale fajna kurzawa po zrzuceniu klocy!:D ), trochę jeszcze do dopracowania, ale wygląda obiecująco. Generalnie naprawdę mam spore oczekiwania wobec LOTUSa i mam nadzieję, że zostaną one spełnione. Ślicznie wyglądają te odbicia światła na szynach!
Pojawił się kolejny filmik:


I kolejny film. Coś więcej na temat Content Toola:





(jest też wersja niemieckojęzyczna)
Już widać że będą z dwa DLC na starcie. Do tego nie wiem po co nam wchodzenie ludzi do domów jak optymalizacja pewnie dalej leży. Wnioskuje to z tego że jest dalej opcja ustawienia kiedy obiekt ma się pojawiać.
Demografia domów nie jest jakimś wielkim problemem dla wydajności, a pewnie znajdzie się ktoś, kto zrobi z niej dobry użytek. Bardziej atrakcyjnie prezentują się sposoby na zabezpieczenie modyfikacji przed nieuprawnionym podbieraniem względnie podmienianiem plików. Jeśli to faktycznie dojdzie do skutku i będzie dostępne nie tylko dla partnerów Aerosoftu, to ja się definitywnie piszę na tworzenie modyfikacji do tego symulatora, jak wyjdzie.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Przekierowanie