07.04.2018, 19:16
09.04.2018, 16:57
Póki ciepłe! Post z przed 5 min na temat multiplayera który oczywiście będzie. Oryginalny post dostępny tutaj: https://www.facebook.com/LOTUSSimulator/. A ja przetłumaczyłem to tłumaczem:
Nie byłoby to LOTUS, gdybyśmy zaimplementowali prosty tryb dla wielu graczy. Zadeklarowaliśmy dwa całe światy jako fabrykę dla ciebie i możesz zrobić wszystko, addon developerzy, gracze, kierowcy, symulanci, przyjaciele lub koledzy mogą z nimi pomarzyć:
- ładuj wiele map jednocześnie (oczywiście wydajne dla wszystkich komputerów)
- wybierz grę lub budowanie na mapie świata z najwyższymi standardami rzeczywistości - lub drugi świat dla fikcyjnych lub półrealnych projektów
- jako lider gry, przydzielaj członkom partii role, wyzwania, obowiązki lub pojazdy i rzucaj im wyzwania, np. wydarzenia, roboty drogowe i objazdy
- i - oczywiście - wreszcie pracuj w centrali i komunikuj się z kolegami z drużyny przez radio!
Mamy nadzieję, że dopasujemy Twój gust do tej szerokiej gamy funkcji i cieszymy się, że możemy dodać multiplayer do naszej strony postępu rozwoju.
Nie byłoby to LOTUS, gdybyśmy zaimplementowali prosty tryb dla wielu graczy. Zadeklarowaliśmy dwa całe światy jako fabrykę dla ciebie i możesz zrobić wszystko, addon developerzy, gracze, kierowcy, symulanci, przyjaciele lub koledzy mogą z nimi pomarzyć:
- ładuj wiele map jednocześnie (oczywiście wydajne dla wszystkich komputerów)
- wybierz grę lub budowanie na mapie świata z najwyższymi standardami rzeczywistości - lub drugi świat dla fikcyjnych lub półrealnych projektów
- jako lider gry, przydzielaj członkom partii role, wyzwania, obowiązki lub pojazdy i rzucaj im wyzwania, np. wydarzenia, roboty drogowe i objazdy
- i - oczywiście - wreszcie pracuj w centrali i komunikuj się z kolegami z drużyny przez radio!
Mamy nadzieję, że dopasujemy Twój gust do tej szerokiej gamy funkcji i cieszymy się, że możemy dodać multiplayer do naszej strony postępu rozwoju.
10.04.2018, 12:58
Jeżeli LOTUS będzie bardziej optymalny w porównaniu ze wszystkimi chochlikami OMSI 2, edytor będzie bardziej ergonomiczny, tworzenie modeli (skryptowanie) bardziej uproszczone... I jeszcze ten multi... To miodzio lodzio
17.04.2018, 09:34
Optymalizacja i jeszcze raz optymalizacja bo pod kątem tego co OMSI ma do zaoferowania jeżeli chodzi o grafikę i AI to na i5 6600k, 16gb Ram i gtx 970 to na spokojnie 144fps powinno być
19.04.2018, 15:23
Kolejny pokaz z edytora.Wg info na stronie projektu edytor jest prawie skończony, została implementacja rozkładów i tras.
20.04.2018, 21:08
A mógłby ktoś podać informację co jeszcze zostało Marcelowi do zrobienia w LOTUSie?
20.04.2018, 22:43
(20.04.2018 21:08)Alex Simulations napisał(a): [ -> ]A mógłby ktoś podać informację co jeszcze zostało Marcelowi do zrobienia w LOTUSie?Na stronie LOTUSa można zobaczyć postępy prac nad symulatorem.
Link: https://www.lotus-simulator.de/index.php?progress-en
01.05.2018, 14:03
Przed chwilą bo 3 min temu został opublikowany poradnik z edytora. Teraz będziemy robić pierwszą scenerię! https://www.youtube.com/watch?v=KBSjIdZgwGI
04.06.2018, 14:24
04.06.2018, 22:06
Filmik i prostota robienia krzyzówek wgniotła mnie w fotel.
To + zdjecia satelitarne, które są coraz lepsze i obfitują w coraz wiecej szczegółów, spowoduje istną przyjemność w robieniu map wszelakich.
To + zdjecia satelitarne, które są coraz lepsze i obfitują w coraz wiecej szczegółów, spowoduje istną przyjemność w robieniu map wszelakich.