Strefa OMSI

Pełna wersja: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Tak jak już napisałem dzisiaj na SB, pierwsza rzecz, która powinna zostać zmieniona, żeby ten symulator uznać za jakikolwiek krok naprzód to silnik gry. Jeśli efekty 'autorskiego' silnika Marcela będą takie jak w OMSI to szkoda gadać. W każdym razie nie ma co się brać za ocenianie, bo w istocie nie ma czego oceniać. Informacje na razie są szczątkowe, a sam fakt, że zaczynają reklamować nowy produkt nie pokazując żadnych zdjęć / krótkiego filmu, a jedynie wypisując frazesy i dalekosiężne plany nie wróży dobrze mu za dobrze.
(10.10.2015 21:44)Ogon napisał(a): [ -> ]Co najciekawsze Marcel programuje silnik LOTUSa w Object Pascalu - a każdy kto miał jakąkolwiek styczność z tym językiem wie, że jest to język praktycznie wymarły od 20 lat i dający dużo mniejsze możliwości niż np. C++ czy nawet Delphi
Pascala w szkołach nie uczą. W mojej niektórzy nawet o nim nie słyszeli:P. Cóż nie ciekawie to wygląda. Gra będzie bardziej wymagająca. Nie chciałbym, żeby klatkowała. Tak jak mówisz mógłby być to C++. Sama koncepcja wydaje mi się fajna, może powstać coś w stylu lokalnego przedsiębiorstwa komunikacjinego. Wiadomo jak to się tyczy OMSI? Czy ta produkcja będzie miała wpływ na rozwój?
Zakładając, że omsi to tylko autobusy, a lotus to cała komunikacja miejska i nie tylko to pod względem bezsensownych fehlerów może być ciekawie.:D
Ta mhm już widzę jak modelują wszystko skryptuja teksturuja piszą we dwójkę. Nad jedną aktualizacja do ETS siedzi grono ludzi. A oni w ogóle myślą o czymś tak rozbudowanym. Musieliby zrobić mapę pojazdy ludzi, do tego fizyka jazdy każdego pojazdu itd itd. Może lepiej jakby w OMSI coś więcej grzebali. Budowa gry od razu na bublu? No cóż...

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Jezeli zaczeli nowy projekt to powinien on byc jednak na nowym silniku. Tym bardziej ze zdaja sobie sprawe ze stabilnosci omsi2
Postanowiłem wyciągnąć parę interesujących fragmentów postów i komentarzy z fanpage'a:

Cytat:Eine Zusammenarbeit mit Aerosoft ist nicht geplant.
Czyli LOTUS najprawdopodobniej nie będzie miał nic wspólnego z Aerosoftem.

Twórcy zarzekają się w komentarzach, że LOTUS będzie całkowicie uniezależniony od OMSI:
Cytat:LOTUS selber ist komplett unabhängig von OMSI.

Myślę, że to dość ważne, że nie od razu będziemy mieli do czynienia z całym systemem transportu publicznego:
Cytat:In zwei Veröffentlichungsstufen erhaltet Ihr zuerst einen Simulator für Bus und Straßenbahn und anschließend die Erweiterung um U- und S-Bahnverkehr.
Otrzymujemy bowiem informację, że gra zostanie wydana w dwóch etapach. Najpierw uświadczymy symulację autobusów i tramwajów, a później dostaniemy rozszerzenie w postaci metra i szybkiej kolei miejskiej.

Uważam, że oficjalne ogłaszanie takiego przedsięwzięcia na tym etapie prac nad nim jest mocno nieodpowiedzialne. Wszystko na tym fanpage'u moim zdaniem przesiąka hura-optymizmem, co nie zmienia faktu, że z ciekawością będę przyglądał się dalszemu rozwojowi sytuacji.
Przyszło mi do głowy, że to jakby próba skupienia klienteli rozproszonej po innych wydawcach, którzy szukają różnych symulatorów. I tak mamy ofertę dla tramwajarzy, kolejarzy, autobusiarzy, itp., aby wszyscy oni kupili u jednego ten sam produkt, kupując przy okazji inne. Że cokolwiek lubisz, metro, autobusy, tramwaje - kup od Marcela. I to jednak niepokoi, bo skoro Omsi skupione na jednym typie pojazdów wymaga tylu poprawek, chociaż i tak jest, powiedzmy, lepszy od innych, to takie rozdrobnienie tym bardziej nie wróży "ideału" (ideały nie istnieją ). A o trolejbusie znowu zapomniano jak o zadżumionym :E . A trolejbusy po Niemczech jednak jeżdżą, więc nie ma wymówki, że daleko, że za morzami. Taki FSX - nie dokładali tam symulacji wózków bagażowych, czy ruchomych schodków - no bo jak je tu pominąć, wszak po lotnisku się poruszają. No tak tramwajów nie mam, to może się skuszę (3-członowe z Zurychu i 2-członowe z Wiednia mi się marzą). Tylko, że jak już ktoś mądrze powiedział, to dopiero pieśń przyszłości i nie wiadomo, czy będzie i jakie ? - obyśmy się pomylili pozytywnie, jakkolwiek Omsi nie zdradzę (nas nie dogoniet) ! .
Po cholere oni dąją schemat linii, skoro nawet nie ma screena z procesu tworzenia tego czegoś...
Bo są ludzie, którzy nie wiedzą, czym jest MAN NL202, natomiast możliwość przejechania się linią M5 ich przekona do zakupu.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Przekierowanie