Strefa OMSI

Pełna wersja: Solaris Urbino PL - Mega Pack
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Widzę na powyższym przykładzie, że co poniektórzy zaczynają już wymyślać. Moja propozycja jest taka, aby Craher zamknął już listę wniosków formalnych, bo to będzie szło w nieskończoność.
Nawet nic nie otwierałem ale prawda to. Nie potrzeba mi już żadnych propozycji.
A takie pytanie co do aktualizacji, ruszałeś coś ze skrzyniami biegów do Solarisa Urbino 18? Tak aby one nie wariowały pod górkę i nie piłowały silnika na prostej?
Nie doświadczyłem jakiegoś wariowania nigdy pod górkę ani piłowania na prostej.
Trochę spóźnione, ale czasem skrzynia ma zwiechę na kickdownie i ciśnie silnik do odciny, trzeba trochę odjąć gazu i nie ma problemu:)
Jak sie włącza alarm przy zamykaniu drzwi i czy wogle jest, jesli nie czy sa modyfikacje, które go dodają?
Trzeba "setvary" poustawiać , przeciesz jest to opisane w readme.
Albo przyciskiem z dzwonkiem na pulpicie MOKI.
Po ponad roku użytkowania, dopiero teraz zwróciłem uwagę na to, że w hybrydowym solarisie jest mały problem ( albo ja jestem niedoinformowany ). Otóż w czasie odjazdu z przystanku ( napięcie 650V ) włącza się silnik i do prędkości 30 km/h utrzymuje obroty na poziomie trochę ponad 500. Moje zagubienie jest w tym, że autobusy hybrydowe działają chyba na innej zasadzie. Mianowicie, włączają silnik dopiero po przekroczeniu pewnej prędkości.
Nie przeszkadza to w prowadzeniu, lecz chciałbym wiedzieć czy autor zrobił to celowo, a jak już to dlaczego tak?
Pozdrawiam.
Takie są możliwości i ograniczenia OMSI a hybryda to kompromis.
Przekierowanie