Witam wszystkich bardzo serdecznie. Pragnę zaprezentować Wam co udało mi się 'stworzyć' w Blenderze a mianowice obiekty dla twórców map do OMSI 1 & 2. Nie ma się co oszukiwać, obiekty są dosyć FPS-o żerne, lecz porównując to do jakości obiektu, proporcjonalnie FPS-y są na znośnym poziomie.
------ 22/12/2015 ------
Trzy kamienice :
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Kilka nowych obiektów zostanie opublikowanych jutro.
Wszystkie obiekty
Kamienice 1-3 :
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Zapytam jako laik (nie tworzący map) - czy brak barierek (niektórych) w balkonach 1-szej kamienicy - to tak ma być, czy akurat wina perspektywy ?
. Poza tym bardzo ładnie, podobają mi się, zwłaszcza 4-ty budynek
x 3.
@przemcio78 Jest to jedynie wina perspektywy
Patrząc lekko od góry, tekstura jest zbyt wąska by była widoczna.
To jeżeli tak, to co innego, fajnie zrobiłeś ten narożnik i kolor i wzór tych barierek
. Z tą perspektywą czasem są różne psikusy.
U kogoś kiedyś, nie pamiętam u kogo, też było podobnie dlatego spytałem, bo widząc takie fajne modele z góry założyłem: albo odwzorowanie stanu faktycznego budynku wzorcowego, albo psikus perspektywy
.
Powodzenia, dobrze ci idzie. Hejterami się już nie przejmuj, jeśli nie mają argumentów i robią to z przejaskrawionym ostracyzmem
.
Mam również pytanie:
Czy budynki mają funkcje nocną? Chodzi mi o to, czy okna mają teksturę nocną
@O.L.K. Niestety nie, lecz pracuję teraz nad większą paczką takich obiektów a więc istniejące modele zostaną poprawione a nowe zostaną zaopatrzone w taką teksturę.
Zostanie również poprawiona wydajność obiektu, poprzez zmniejszenie odstających elementów jaki również usunięcie lub zmniejszenie ilości niepotrzebnych i mało widocznych tekstur.
Pozdrawiam,
solarisjanek