Strefa OMSI

Pełna wersja: Wyboje na splinach
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,
Bawiłem się trochę przy tworzeniu splinów. Zrobiłem dziurawą drogę, lecz przy testach autobusem nic nie trzęsło. Co należy dodać do .sli lub zrobić w Simple Streets Creator? Jeśli droga ma 8m szerokości. Bez Chodnika.

Z góry dzięki.
Przepraszam za odkop, ale chyba sensowniej będzie napisać tutaj, niż tworzyć nowy wątek.

Odkryłem ostatnio sposób na tworzenie nierówności na splinach z użyciem plików *.surf, analogiczny do tego, w jaki zostały zrealizowane połatane ulice z Falkensee. Czy ktoś słyszał o tym i z tego korzystał? Moje pytanie brzmi: czy spliny utworzone w ten sposób mocno obciążają komputer? Jeśli ktoś miał doświadczenia z tego typu "dziurawymi drogami", to byłbym wdzięczny, gdyby się nimi podzielił. :)
Nie jestem w 100%, bo nie robiłem testów na zasadzie różnicy FPSów, ale nie powinny jakoś obciążać tekstury, wszak to czarno-czerwony plik.;)
Przekierowanie