Strefa OMSI

Pełna wersja: Ahlheim & Laurenzbach (v1.01)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
[Obrazek: q55J5o6.jpg]

Projekt: Ahlheim & Laurenzbach
Wersja: 1.01
Autor: davidm2412
Źródło i download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Mapa wymaga posiadania płatnych dodatków: HAMBURG i TRZY GENERACJE!
Mapa wymaga posiadania niezmodyfikowanych, bezpłatnych pojazdów (dostępne na forum): Mercedes Citaro v2, Mercedes Citaro G, Solaris Urbino BVG, MAN Lion's City (z Mainz)


Opis:
Ahlheim & Laurenzbach jest fikcyjną mapą, zawierającą dwa wielkie miasta i wiele małych, ładnych miejscowości.
Znajdziemy tu 17 linii dla gracza o czasie przejazdu w jedną stronę w przedziale 10 - 70 minut.
Poruszamy się po mieście i wsiach, autostradą i drogą krajową, linią miejską, ekspresową czy też linią "daleką" (międzymiejską).
Każdy znajdzie coś dla siebie!:)
Miłej zabawy!:D

Opinia autora wątku:
Mamy do czynienia z jedną z najlepszych obecnie niemieckich map do Omsi 2. Projekt też można postawić obok majstersztyka w postaci Tettau.
Ogromna, dobrze zagospodarowana przestrzeń - tak można opisać tą mapę w jednym zdaniu.
Obiekty, które zostały tu użyte są starannie wyselekcjonowane i prezentują najwyższą możliwą jakość.
Drogi ułożone są starannie - i choć zostały wykorzystane radiusy - wyglądają schludnie. Sam układ drogowy jest przemyślany i przedstawia rozwiązania, które na codzień można oglądać w niemczech (specjalnie z małej).
Tekstury na mapie są przerobionymi podstawowymi teksturami - ale jest to zrobione ze smakiem - i bardzo dobrze wkomponowuje się w resztę otoczenia.
Ruch AI jest dobrze zaprogramowany. Rozkłady są zrobione realnie. Zapowiedzi są dobrze nagrane. Instalacja jest łatwa. Trasy przejazdów komunikacji miejskiej są sensowne. Dokumentacja jest obszerna (w języku niemieckim).
Moja osobista ocena to 9/10 - wszystkie powyższe elementy składają się na wysoką punktację. Nie daję dziesięciu - bo nie jest to projekt na 10 punktów. Ale i tak jest bardzo dobry. Polecam!

Screeny:
[Obrazek: HvYTNsP.jpg]
[Obrazek: ViJ3V4Y.jpg]
[Obrazek: ZVl3Y0A.jpg]
[Obrazek: OD9VoqK.jpg]
[Obrazek: mAOWIce.jpg]
[Obrazek: 0lUzb9f.jpg]
[Obrazek: 88ZJhkN.jpg]
[Obrazek: o0oZ8nA.jpg]



Pobrałem , sprawdziłem i naprawdę warto ją pobrać pod warunkiem że się posiada w/w dodatki.Najdłuższa linia 23 (68 min) jest kapitalna:D.Dzięki za wstawkę:D.
Ma to coś wspólnego z dawnym Ahlheim?
To jest coś typu mojego moda 4 w jednej, więc tak, ma, trochę przebudowany i podrasowany, ale samo miasto wiele się nie zmieniło. Pomijając fakt, że poza samym Ahlheim mamy ponad 300 tilesów. (Łącznie na mapie jest koło 400)
Ktoś się wypowie na temat optymalizacji mapy?:)
U mnie jest 30 fpsów, przy doczytywaniu oczywiście przycięcia. Przy załadowaniu całej mapy przy starcie miałem 12 fps.
Mapa jest pełna radiusow, to co niemcy lubią najbardziej. Pojazdy AI są ciężkie i jest ich dużo. Jeśli masz słabszą jednostkę, to możesz spróbować, powinieneś mieć jakieś 25 fps, ale w pierwszej kolejności zmodyfikuj ailist.:D
Czas na moją opinie;) :
Mapka jak najbardziej zasługuje na + i to ogromny xD. Nie będę się rozpisywał, ale w kilku słowach powiem: przepiękna sceneria, pełno radiusów, fajne pojazdy AI, super malowania na autobusy i bardzo dobra optymalizacja. Przejechałem już dużo linii i lekkie zacięcia są tylko przy ładowaniu segmentów mapy, a tak to wszystko płynnie. Myślę że mapka spokojnie dorównuje Lemmental'owi, a nawet i może lepsza. Ogólna ocena 9,9/10, ponieważ jest podstawowy kierman, a ja lubię tych w białej koszuli co są na mapie Lemmental v3. Generalnie mapę polecam jak coś.:D
Załadowałem całą mapę przy starcie (15 minut wtf) i jest ona pod względem optymalizacji tragiczna. Po raz pierwszy od 1,5 roku skakał mi autobus.. a kompa słabego nie mam. W miejscach najcięższych miałem 7-10 fps, gdzie na Lemmental w najcięższych było 20-25fps. Jechałem linią E81 i w połowie drogi musiałem przerwać, bo Urbino 18 już przygotowywało się do programu kosmicznego.
Jednak otoczenie, to trzeba przyznać - jest piękne. Tyle zróżnicowania terenu co tutaj to nie widziałem. Każdy budynek jest inny, pełno małej architektury, wszystko jest wykonane z taką dbałością o szczegóły, że gdyby OMSI miałoby lepszy silnik graficzny to miażdżyłoby ETS'a. Kapitalna robota, ale z tą optymalizacją to popłynęli. Jedyne co ratuje tą produkcję to niewczytywanie całej mapy od razu - wówczas chodzi płynnie.
Pisałem przecież.... Ta mapa nie nadaje się do ładowania całości przy starcie, zalecam też edycję ailistu.
Nie słuchajcie ich. To bzdura że mapa jest ciężka pod względem optymalizacji. Ja jakoś mam kompa słabego i 25-30 FPS-ów jest. U mnie ładuje się 3 minuty a nie 15 jak ktoś u góry napisał, to już bardziej Lemmental się tnie. Mapkę polecam.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie