Strefa OMSI

Pełna wersja: Fikcyjny Szczecin 2.50.03
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Wszystko jest opisane w pdfach dołączonych do mapy. Są to linie pracownicze jeżdżące różnie między 23-5.
Hej, może ktoś podać plik TYLKO Z FONTS do tej mapy !? Bo zawsze robię kopie mapy ale zapomniałem zrobić kopii z fontsami . Z góry dziękuje jeśli ktoś ma takie pliki.
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Still one of my most favourite maps to play on in OMSI, just curious is v3.00.0 still a wip?

Thanks all
@up:

Yes, author is saving money for new computer;)
(08.08.2017 13:52)mati555 napisał(a): [ -> ]@up:

Yes, author is saving money for new computer;)

Superb, it'd be better to build one, easier to maintain! Look forward to the new work
Jakoś jadąc Szosą Polską nie spotykam 107 jako AI. Czy jest jakoś możliwość przywrócenia linii 107 jako AI ? i innych linii które kursowały jako AI na Projekcie Szczecin 4.0.1 ?
@up:

Tak jeśli sam sobie je zrobisz, ponieważ nie zostały stworzone dla nich rozkłady jazdy.
Odkopane w czeluściach oficjela schematy FS:

Schemat linii dziennych:
[Obrazek: zowcj5e8.png]
Schemat linii nocnych:
[Obrazek: 6uggtlz7.png]
Schemat linii Sxx:
[Obrazek: csxvu55k.png]
Jeśli niepotrzebne to prosz usunąć

Źródło: KLIK
Dzień dobry

(09.07.2016 12:33)tjagiel napisał(a): [ -> ]Nie może być tak, że jadę 50 km/h w terenie zabudowanym (w miejscu, gdzie nie było znaków zezwalających na szybszą jazdę - więc dopuszczalna jest 50-tka), a opóźnienie cały czas mi rośnie.

Przy okazji czytania tego wątku chciałbym wam (w sensie kierowcom jak i projektantom tras) zwrócić uwagę na jedną rzecz - w terenie zabudowanym znaki podwyższające ograniczenie nie dotyczą autobusów i samochodów ciężarowych. Nawet jak na znaku jest 80, to w terenie zabudowanym powinniśmy jechać 50. Rozkład powinien to uwzględniać.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Przekierowanie