No to kolej na mnie. Po instalacji "z duszą na ramieniu" (trudno się dziwić po lekturze PzzD) zainstalowałem pliki bez nadpisu i odpaliłem (nigdy nie korzystam z ładowania cłej mapy). Poszło gładko, więc postanowiłem przejechać sie jakąś linią, naturalnie jakąś nową, bo po to one są, żeby nie kręcić całe życie z Pl. Rodła na Wiszesława
- wybrałem 865. Po wpisaniu (wymęczeniu odnalezienia w "belce" stosownego kierunku) postanowiłem wyruszyć MB O405 w szczecińskim ubranku na trasę. Zapowiedzi są OK, trasa była ciekawa - co wiecej, odnalazłem w niej część trasy 102, znanej z czeskiej Fiktiv Stetin, ale dużo ciekawsza i tory przekraczamy więcej razy, niż na trasie 63 np. . Optymalizacja była niezła, bo przycinki trafiały się niezbyt często i znośne. Niektóre budynki są nowe, inne zaś starsze i znane z Proj. Szczecin - wszystko moim zdaniem wyważone, aby nie było nudno, ale też aby poczuć sie swojsko - w końcu to ten sam Szczeciniu, tylko rozbudowany. Tylko nie miałem jeszcze szczęścia minąć Solary 10. Cieszy, że MANy śmigają w szczecińskich ubrankach, że nie ma piętruchów, ani nie trzeba wgrywać malowań poprzez ingerencje w pliki model.cfg, czy zamianę na inne pliki bus - autor pomyślał i o tych, którzy nie mają żyłki info-majsterkowicza, nie potraktował też nas z buta: "sam se zrób, co rąk nie masz do roboty, tylko czekasz na gotowe ... "
- za co mu chwała. Ponadto Solary wyświetlają polskie znaki Ą, Ę, Ś, itd.. Na razie jeżdżę na pierwotnej mapie, z aktualizacją poczekam na opinie i to, czy generuje ona inne problemy, w tym czasie przetestuję, jakie błędy generuje właśnie pierwotna wersja, aby dokonać wyboru i cieszyć się ładną mapką ze starannie dobranymi dodatkami (obiekty, HOFy, ailisty itp.) oraz tym, że autor chciał coś dla nas zrobić i zrobił to starannie. Także chwała mu za to, że nie ukisił/nie obdzielił wybrańców i to w sposób ostentacyjny, ale sprawiedliwie obdzielił wszystkich ukontentowanych i nieukontentowanych, a także pracuje nad poprawianiem błędów, czy nawet niedostatków
. Daję 100 / 10 i polecam ! .