Strefa OMSI

Pełna wersja: Poznań - Linia 70 & 73 (v1.1a)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
[Obrazek: RTA1X6K.jpg]

Poznań - Linia 70 & 73

Witam serdecznie.
Mam przyjemność zaprezentować wam efekt mojej zaledwie pół rocznej pracy, czyli Poznań (linie 70 i 73). Dodatkowo na mapie pojawia się specjalna linia "Bridgestone Przewóz Pracowników"
Mapa była od początku zakładana na półrealną i taka jest, czyli nie wszystko jest dokładnie takie jak w rzeczywistości ale 90% mapy jest realne:)

Zabrania się:
Zabrania się na innych mapach używać obiektów z folderu:
Poznan_70\Przemo11\Poznan
Zabrania się modyfikowania oraz publikowania pliku hof, malowań oraz bitmap!
Wykorzystywanie pliku hof/bitmap na innych mapach jest zabronione!


Dopuszcza się:
Używanie mapy w vFirmach po uprzednim skontaktowaniu się ze mną.
Modyfikowanie mapy na użytek prywatny, w przypadku chęci publikacji należy skontaktować się ze mną.

Mogą występować spadki FPS w okolicach R. Śródka oraz Zawad!

Podziękowania dla:
@Grubyw111 - za naprawienie mapy oraz zdjęcia do tekstur obiektów dedykowanych
@sliwma - za hof, bitmapy, malowania oraz zapowiedzi
@Przemo11 - za obiekty dedykowane szczególnej uwagi dla linii 70
@poznaniak221 - za obiekty dedykowane ogólne oraz szczególnej uwagi
@Lubel - za realny rozkład jazdy dla linii 70
mojemu znajomemu - za rozkład jazdy dla linii 73
pozostałym - za testy i uwagi:)

Przekaż darowiznę

Schematy:
[Obrazek: 38tMlYu.png]
[Obrazek: kxW5Dms.png]

Film:




I wreszcie nadszedł czas na download:)

Aktualna wersja to: 2.0 - Zmiany:
Kod:
- Dodano brakujący fragment linii 73 (Bogucin/Pętla)
- Dodano linię nocną 237 o skróconym wariancie
- Dodano dodatkowe bitmapy do pliku hof
- Dodano plik ailists_#low.cfg w którym znajdują się standardowe MANy dla słabszych komputerów (w opcjach gry zaznaczyć zredukowaną ilość aut!)
- Dodano słupy trakcyjne na R. Śródka
- Naprawiono wsiadanie pasażerów na Dw. Śródka dla linii 70/73
- Wyeliminowano zdecydowaną większość niewidzialnych ścian
- Poprawiono ścieżki ruchu AI
- Naprawiono błąd z autobusami na chodniku
- Naprawiono problem z interpretowaniem polskich znaków w obiektach
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Witam.
Mapa szybko się pobrała. Projekt na live jak i na żywo CUDOWNY. Przeleciałem kamerą i szczena mi opadła:D Obyś dorobił w następnej wersji więcej linii, na tym samym poziomie.

Wady/Zalety:
Zalety:
- dobrze odwzorowane otoczenie (porównałem z maps przed wydaniem)
- realne rozkłady
- dobra optymalizacja
- duży ruch AI
- mała waga mapy
- linia pracownicza
- klimat
- autobusy AI (nie NL202!)
- wiele więcej
Czyżby najdłuższy niepierwszy
post w historii KMSzczecina?
Wady:
- małe spadki FPS w niektórych miejscach, poza tym nic więcej.
W razie kolejnych błędów uzupełnię post.

Podsumowanie:
Gratuluję wydania tak dobrego projektu. Powinien się znaleźć na każdym dysku każdego komputera z OMSI. Mapa trafi na listę najlepszych polskich map, więc nie pozostaje mi nic innego, niż spędzić ten sobotni wieczór w OMSI. I nie, faktycznie sprawdzałem mapę;)
Rzadko to robię, ale wystawię tu wysoką notę 9/10:)
Pozdrawiam,
KMSzczecin
Pitoras, odwaliłeś kawał porządnej roboty! Wreszcie można się przejechać po najlepszym Poznaniu wydanym do OMSI 2! Idealnie odwzorowałeś otoczenie oraz układ ulic. Najbardziej zainspirowała mnie linia, która dowozi pracowników Bridgestone do fabryki. Fajnie, że po mapie nie jeżdżą NL202 (standard) i piętrusy z Berlina, tylko Solarisy Urbino 18 z malowaniem MPK Poznań Mapę oceniam na 10/10 i myślę, że każdy użytkownik na tym forum grający w OMSI powinien ją posiadać!
Trzymałem kciuki za Pitorasa, aby wydał bardzo dobrą mapę i się nie pomyliłem, co prawda są spadki FPS'ów w pobliżu Ronda Śródki i Zawad, ale po za tym żadnych wad nie dostrzegłem. Na + dam jeszcze autobusy AI które jeżdzą jako Solarisy w sumie tak też było w wersji v0.5, ale tutaj też można to dać do zalet.
Niewiem co wy macie do optymalizacji. U mnie jest większa niż na starej wersji Poznania. Sobie odznaczcie "Załaduj całą mapę przy starcie", albo wyłączcie ruch AI autobusów, lub zmiejszcie sobie ruch wogóle AI:D
Optymalizacja jest dobra, więc o co wam chodzi? Fakt, spadają FPS'y przy Rondzie Śródka, ale to oczywiste. :X
Jechałem linią 70 i 73, i stwierdzam, że mapa jest bardzo dobrze wykonana.:D Fajnie, że są aż 3 linie, a nie 1 jak wcześniej planowałeś. : Są miejsca nie które trzeba poprawić, które rzucają się w oko (pokazywałem na grupie).
Jak dla mnie ocena końcowa to 9/10 i mam nadzieję, że rozbudujesz jeszcze mapę o kilka linii np. 321? :iksde:
Polecam każdemu mapę.:D

Wielkie brawa dla autora!:D :tak::P
Teraz czas na mnie :E

Zalety
+ AI to nie Many, tylko Solarisy
+ 3 linie
+ całkiem dobra optymalizacja
+ dobre malowania

-/+linia Bridgestone troszkę na siłę
Wady
- fpsy spadają na Rondzie Śródka
Podsumowując mapa godna pobrania; warta uwagi. Moja ocena to 8,5/10:D
Optymalizacja nie jest zbyt dobra. Najgorzej jest na linii 70 a najlepiej na 73. Czy autor przewiduje jakąś poprawkę optymalizacji?
Mapa naprawdę świetnie odwzorowana, optymalizacja bardzo dobra (spodziewałem się problemów na rondzie śródka, aczkolwiek obyło się bez większych spadków). Klimat świetnie oddany (poza jednym "ale").

Jeżeli mógłbym się do czegoś doczepić:
-na linii 73 w kierunku na Janikowo, stojąc na peronie 1 dworca nie wsiadają pasażerowie, dopóki nie włączy się kierunku śródka. Na następnym przystanku (tym po zjechaniu z ronda) można już włączyć prawidłowy kierunek.
-odcinek pomiędzy główna, a urwista mocno odbiega od rzeczywistości. Rozumiem, że w OMSI nie wszystko da się odwzorować idealnie (albo po prostu nie zawsze ma to sens), ale jednak liczyłem, że akurat TEN odcinek zachowa klimat tych miejsc...

Tak czy siak, genialna mapa. Milion na 10, szczególnie za linię 73.
Przyznam szczerze, że dopiero teraz zapoznałem się z mapą Poznania. Po prostu, gdy wyszła pierwsza część mapy, to zajmowałem się wyłącznie tworzeniem swojego projektu i niczym innym nie zawracałem sobie głowy. Nadszedł czas nadrobić zaległości:D

Przyznam szczerze, że mapa prezentuje się ładnie, zwłaszcza patrząc na tempo w jakim tworzysz mapę. Da się czasem zauważyć przez to jakieś drobne niedoróbki, ale nie wpływają one wg mnie na odbiór mapy. No może poza jedną. Mianowicie niewidzialne ściany. Ja wiem, że teraz jest takie "przyzwolenie" na pomijanie tego tematu, bo większość i tak wyłącza kolizje. Większość nie znaczy wszyscy i dla mnie akurat jest to ogromna wada mapy. Zwłaszcza, że tych ścian jest zaledwie kilka i wszystkie powodowane są przez wystające na drodze krzaki, które wystarczyłoby delikatnie odsunąć. Samemu to zrobiłem, ale te kilka minut w edytorze więcej można było na to przed wydaniem mapy poświęcić.;)

Na uwagę zasługuje bardzo dobra optymalizacja, nawet w okolicy Ronda Śródka fpsy (mimo że z oczywistych względów jest ich mniej) są stabilne i mapa działa dosyć płynnie na moim starym komputerze. W pozostałych miejscach optymalizacja jest świetna (nie mam pojęcia, co ludzie mają nagrzebane w opcjach, że narzekają na optymalizację). Kolejną zaletą są autobusy AI w dedykowanych malowaniach, taki powinien być standard w mapach realnych, bo to również tworzy klimat.



W każdym razie polecam wszystkim tę mapę, bardzo przyjemnie można na niej spędzić czas.:)
Stron: 1 2 3
Przekierowanie