Strefa OMSI

Pełna wersja: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
@Łukasz320 Podmień czcionki z Fonts, mnie to pomogło także na innych mapach (chociaż na innych i tak nie mam polskich znaków, ale i tak lepsze to, niż paski :E )
@korekpl Zaktualizuj grę, bo nie masz najnowszej wersji (2.2.032.)
Mój problem polega na tym że w Solarisach by Craher po wpisaniu linie 00029 na tablicy zamiast ZAJ pokazuje się BVG. W Manach NL/NG po wgraniu zawartości folderu opcjonalnie wszystko jest ok.
Zaskakujące, wgrałeś modyfikację do MANów i nie działa w Solarisach.
Am I the only one experiencing strange hitboxes/invisible walls on the roundabout at the end of 190 Szczecińska ZDiTM?

//EDIT: illustration of the problem (video): https://youtu.be/mGrtAc8W-7w
Play with Collisions off, the bounding box for the object is probably beyond the object itself.
(25.07.2016 16:57)LT586 napisał(a): [ -> ]Play with Collisions off, the bounding box for the object is probably beyond the object itself.
Sadly collisions off is not an option for me, just wanted to know if anybody else has this bug and report it, maybe it can be fixed.
This isn't bug. You just hit this small grass.

Open: Sceneryobjects/Dodatkowe busze Heir/Busz 4, and add to all .sco files "[nocollision]".
To teraz po polsku. Mam wersję 2.50.02 ale widzę, że w .03 się też to pojawia - w wielu miejscach na mapie krzaczory wystają ponad swój obręb i autobus nieraz się odbija od nich będąc za blisko krawężnika. Czy to da się jakoś rozwiązać, bez wyłączania kolizji z terenem (bo to jest pójście na łatwiznę).
Znaleźć jaki to krzak i wpisać w jego plik .sco [nocollision] tak jak pisałem wyżej.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Przekierowanie