Strefa OMSI

Pełna wersja: Jelcz M081MB "Vero" v.1.1 Kraków Edition
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
No, it isn't.
No szlak, jak się pobiera to pisze: Szacowany czas nieznany i się nie pobrało a tak mi się podoba ten Jelczyk bo jeździł kiedyś w moim mieście ale no Solaris 25 sztuk no to wiecie. Wielka szkoda
Pobierz paczkę korzystając z trybu Incognito przeglądarki, nie logując się na konto Google.
[Obrazek: dr6i2Ud.png]

Witajcie ponownie!
Po długim braku wieści, po wielu stoczonych bojach z OMSI oddaję w Wasze ręce wersję Jelcza M081MB Vero w wersji v.1.1. Co się zmieniło?
Ogólnie rzecz ujmując - poprawa wszelkich, zgłaszanych przez Was w tym wątku błędów oraz dodanie fikcyjnej i prowizorycznej wersji ze skrzynią automatyczną Allison AT-542. Wiele osób o to pytało, więc postanowiłem jednak dodać i taką wersję. Nie ma ona wiele wspólnego z rzeczywistością i proszę nie zwracać mi na to uwagi. To jedynie dotychczasowa wersja z wymienionym skryptem skrzyni, nic więcej.

A oto pełen changelog v.1.1:
Kod:
- poprawiono deszcz na szybach
- poprawiono boundingbox pojazdu
- poprawiono udźwiękowienie modelu (silnik, drzwi, wycieraczki, etc.)
- poprawiono animację i działanie kluczyka
- zaanimowano poprawnie lewą manetkę wraz z przełącznikami
- naprawiono bug blokady połówki pierwszych drzwi
- naprawiono bug związany z otwieranymi szybami przesuwnymi
- zaanimowano poprawnie rolety
- dodanie skrzyni Allison AT-542 w wersji z SIP PIXEL/R&G
- poprawiono pozycję źródeł światła
- poprawiono modele 3D oraz tekstury
- przeniesiono tekstury rejestracji, siedzeń i kasownika R&G na body.png

Pragnę po raz kolejny podziękować Skiv'owi za szczegółowe testy przed wydaniem:)

Uwaga: Dotychczasowe tekstury nie będą do końca kompatybilne z nową wersją. Celem zmniejszenia wagi paczki, niezbędne elementy zostały przeniesione z tekstury 01.png na body.png (przez co nie ma konieczności powielania 01.png). By dostosować stare tekstury wystarczy przenieść zaznaczone elementy KLIK! na body.png danej tekstury (np. z szablonu/dołączonych tekstur) i zmodyfikować je na własne potrzeby. 01.png należy usunąć z pliku .cti oraz folderu z malowaniem.

Mam nadzieję, że wprowadzone zmiany umilą rozgrywkę wszystkim graczom, bądź zachęcą tych, których odpychał brak skrzyni automatycznej;)
Już bez przeciągania zapraszam do pobrania paczki całościowej, dostępnej w pierwszym poście (stary model należy usunąć, bądź nadpisać pliki).
(29.07.2018 15:00)Pablo_Osw napisał(a): [ -> ]fikcyjnej i prowizorycznej

Dlaczego twierdzisz że AT 542 jest fikcyjna w tym Jelczu?
Przykładowo w u mnie w mieście jeździ taki i z tego co wiem to nie ma wyimaginowanej skrzyni biegów, tylko faktyczny AT 542.
Bo widocznie przełożenia, moc, dźwięki i rzeczywiste działanie różni się od tej z twojego wspaniałego miasta.
Nazwałem ją fikcyjną, bo Allisona nie montowali w roczniku 2007, więc musiałbym przerobić model na adekwatną wersję. A prowizoryczną - ze względów które wymienił pause.
A ja za to widzę że nie można pomalować siedzeń, ciągle są jedne i te same...
Czytanie ze zrozumieniem boli?
(29.07.2018 15:00)Pablo_Osw napisał(a): [ -> ][...]
Uwaga: Dotychczasowe tekstury nie będą do końca kompatybilne z nową wersją. Celem zmniejszenia wagi paczki, niezbędne elementy zostały przeniesione z tekstury 01.png na body.png (przez co nie ma konieczności powielania 01.png). By dostosować stare tekstury wystarczy przenieść zaznaczone elementy KLIK! na body.png danej tekstury (np. z szablonu/dołączonych tekstur) i zmodyfikować je na własne potrzeby. 01.png należy usunąć z pliku .cti oraz folderu z malowaniem.
[...]
Malowałem siedzenia w pliku body.png, zresztą przejrzałem wszystkie malowania i wszystkie mają te same siedzenia w grze mimo tego że w pliku tekstury są pozmieniane, więc problem raczej nie leży po mojej stronie...
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Przekierowanie