Strefa OMSI

Pełna wersja: SETRA S 317 UL (GT)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
[Obrazek: setra317ulgt_kiemelt.jpg]

Projekt: SETRA S 317 UL (GT)
Wersja: 1.3
Autor: LND, MORPHI, JXBELL, NEMEZA, PÁDÁR MARTIN

Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Model bardzo podobny do wydanej jakiś czas temu S319UL, ale w innym nadwoziu. Autor prosi o przeczytanie pliku readme.pdf, w którym są umieszczone wszystkie ważne informacje.

Screeny:
[Obrazek: setra317ulgt_kiemelt.jpg]

[Obrazek: setra317ulgt_elol.jpg]

[Obrazek: setra317ulgt_hatul.jpg]

[Obrazek: setra317ulgt_mfal.jpg]
Model bardzo fajny, mam dobre odczucia jak na 14 metrowca. Prowadzi się dobrze, pulpit zmieniony, mamy więcej setvar'ów. Możemy wybrać tylne szklane drzwi itd. itp. Wyglądem trochę przypomina dłuższego brata ale nie utrudnia to rozrywki gdyż tak jest na prawdę. Moim zdaniem silnik jest za mocny trochę do tej wagi ale można to sobie zmienić we własnym zakresie. Dodam jeszcze, że możemy sobie regulować kierownicę, ale tylko w jednej płaszczyźnie. Przesyłam kilka screenów.

Pozdrawiam.
[Obrazek: cmwklP7.jpg]
[Obrazek: YqInPIk.jpg]
[Obrazek: uFgDv45.jpg]
[Obrazek: kRvrO2U.jpg]
[Obrazek: XWac1NA.jpg]
[Obrazek: Zf9JT6d.jpg]
[Obrazek: prvWUWY.jpg]
[Obrazek: 2BSeYO7.jpg]
W setvar'y się jeszcz nie zagłębiałem, ale podobają mi się przełożenia manuala (znam sie kiepsko, ale dobrze się jeździ) - jest dość elastyczny, ale oszczędzę wam opisu wrażeń, czyli mojego mądrzenia się... :E . Dodam tylko, że z pozycji zatrzymej należy ruszać z 2go lub 3go biegu, w trakcie jazdy zaś najlepiej redukować do 3-ki lub 4-ki - nie niżej, chyba, że do wzniesień terenu, to można do 2-ki.

Z klawiatury nie uruchomimy świateł w przestrzeni pasażerskiej - tylko myszką, światło w szoferce natomiast tak. Spodobały mi się też szklane drzwi środkowe i nowa kierownica. Także front jest mniej kanciasty, reszta detali czeka na dalsze testy. Myślę, że śmiało mocne 8/10 na początek można wystawić, w miarę użytkowania pewnie dojdą jeszcze jakieś punkciki. Nie wspomnę o pięknym pomruku i wyciu silnika. Wycieraczki też są dobrze zrobione i mają realny wychył. Także tapicerka osobiście mi się podoba, a przynajmniej nie jest brzydka. Warto wspomnieć o klawiszu zmieniającym barwę klaksonu, lub zmieniającym poziomowanie pojazdu (opuszczanie tyłu i tym samym unoszenie przodu), otwierana kasetka na pieniądze, szufladki, popielniczka, szafka, szyberdachy (nie posiadają dźwięków - tak mi się zdawało), poruszana elektrycznie szyba, rozkład jazdy kładziony na kierownicy - takie duperelcie, ale mogą bawić:D , tylko radio jest nieklikalne (nawet podstawowe funkcje, jak on/off i głośność).

Póki co polecam:) .
Jako miłośnik marki Setra bardzo ucieszyłem się, że kolejny pojazd tej marki został wydany. Co z tego, że to seria S3xx - sweter to sweter. Pojazd ogółem bardzo przyjemny. W porównaniu do S319UL różni go przód (te z serii GT tak mają, kierownica, więcej setvarów, inne fotele, brak fotela pilota (bo raczej pilot by się nie zmieścił...), lepsze kamery (nie mamy wrażenia na stanowisku kierowcy, że stoimy) i mniejsza długość. Rozpędza się nawet fajnie. Manual bardzo fajnie działa, biegi nie są ani za długie, ani za krótkie. Manewruje się nim zajefajnie, wszak nie ma 15 metrów, tylko niecałe 14.:P No na minus jest ta "świetna" klimatyzacja, która nagrzewa, a nie ochładza (:? ), mała ilość repaintów, i to chyba tyle.
Moja ocena dla tej bryczki to 8/10 za tą klimatyzację, z którą (przynajmniej ja) nie mogę dojść do porozumienia.
Pozdrawiam.
Model jest ładnie wykonany i przyjemnie się nim jeździ, ale nie rozumiem zachwytów na skrzynią biegów:P O ile od czwartego biegu ładnie pracuje, tak przy ruszaniu jest tragedia, ani z jedynki, ani z dwójki nie ruszy płynnie tylko szarpie, obroty świrują, nawet przy włączonej opcji automatycznego sprzęgła.
Coś jest skopane również z ASR i dlatego szarpie mocno przy ruszaniu i szybszym przyśpieszaniu:( Ale ogólnie pojazd jak najbardziej na plus. Chyba pierwszy pojazd 14 metrowy do omsi:D
Czy jest też wersja z automatem?
@UP Nie ma:P
Pojawiła się aktualizacja w wersji 1.1
Lefujocośtam to, z tego co rozeznałem, zawór upustowy.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie