Pojazd jest bardzo starannie wykonany, jak na brazylijskie modele (znamy niespodzianki i specyfikę niektórych autobusów z kraju samby
), a ponadto mamy wersję z poziomymi wycieraczkami i całą (niedzieloną) szybą przednią - rzecz raczej niespotykana, gdyż oni gustują w pionowych (niezależnie, czy "podwieszanych", czy tradycyjnie z dołu), dwuramiennych wajperach. Co ciekawe, to to, że nie są one idealnie równolegle do siebie ustawione - każda z nch wydaje się być skierowana nieco ukośnie - to dość realny układn, znany ze starszych Setr (np., ale nie tylko).
Ibisa programujemy bez kłopotów, ma ciekawy bajer - osobny wyświetlacz dla numeru linii - może i zbędna rzecz, ale zawsze to coś nowego. Optymalizacja przyzwoita, tekstury dość ładne.
Klawisze w parapecie mają mouseevent - "łapka" myszki pojawia się, ale kliknięcia, animacji, ani funkcji nie przypisano.
Ma przyzwoite dźwięki, - myślę, że dźwięki silnika, zwłaszcza na jałowych obrotach są najlepsze (jak dla mnie) ze wszystkich dźwięków silnika - aczkolwiek inne też są ładne. Po prostu bawiłem się pierdółkami kabiny, pulpitu, części pasażerskiej itp. juz przy włączonym silniku (bo od jego włączenia rozpocząłem) i miałem okazję ich lepiej posłuchać, tak więc spodobały mi się one. Szybki nie mają uchwytów i nie wszystkie są otwierane, mimo, iż na takie wyglądają, jednak tych ruchomych jest więcej, niz "sztywnych". Obrotomierz ma wskazówkę i animację, ale nie posiada skali, mozna na to jednak przymknąć oko.
To tyle z szybkiego testu na Grundorfie, reszta wrażeń pewnie przy następnej okazji. Już teraz wystawiam mu mocne 7.5 / 10