Strefa OMSI

Pełna wersja: Łodziaki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Owszem, będą dominującym modelem tramwajów, ale ani się obejrzymy, a przyjadą Swingi, przyjadą NF6D i trudno będzie spotkać na mieście Konstala zbliżonego do oryginału. Zostaną wagony w oryginalnym pudle po głębokim NG, Eliny, bulwy, Woltany i 2 Eniki. Teraz jest już ostatni moment na zachowanie jakiegokolwiek składu i doprowadzenie do stanu fabrycznego.

Szkoda tylko, że pocięto 1434+1438... czyli szybkowca...
Mówisz o tym gracie co zalegał tyle czasu na Telefce a potem Helenówku ? Znajomy Motorniczy mi opowiadał kiedyś że był takim szturclem że gdy chcieli go sprawdzić w środku to podłoga się zarwała pod jego ciężarem a jakoś dużo to on nie waży...
No jak od 2002 stał pod chmurką to co się dziwić ?
Przetarg na kurduple został ogłoszony i niestety będą to jakieś dostawczaki bo max długość to 8.5m...
Smrut niesamowity. Mam nadzieje ze się szybko rozpadną i będą w gorszym stanie niż Wjejo
Dodatkowo przetarg jest tak ustawiony, że w zasadzie tylko Karsan się pod niego łapie... a na testach WSZYSCY na niego narzekali, kierowcy (nadsterowność) i pasażerowie (drzwi zamykające się jak w Konstalu). Będzie fajnie.
Po cichu szykuje się prawdziwa rewolucja w łódzkiej komunikacji. ZDiT rozważa oddanie ok. 30% łódzkich linii prywatnemu przewoźnikowi. Prawdopodobnie tylko podmiejskie. Na razie więcej szczegółów brak;)
Dzisiaj w nocy przyjechał na Telefoniczną imprezowy GT8N z Helsinek. Zanim wyjedzie na miasto pozbędą się systemu Servo oraz przerobią korbę z lewej na prawą no i niestety pewnie się pozbędą kolorowego oświetlenia na wagonie...
Usunięcie oryginalnego wystroju wnętrza to będzie zbrodnia:D Cieszy kolejny, co prawda 62 letni, ale niskopodłogowiec. GT8N to obecnie jedne z najbardziej komfortowych wagonów we flocie MPK (w porównaniu z osiemsetpiątką jest ogromny fragment niskiej podłogi, dobra szczelność i ogrzewanie, mniejszy hałas itd. itd.)
(05.03.2018 15:53)Kuba L. napisał(a): [ -> ]ZDiT rozważa oddanie ok. 30% łódzkich linii prywatnemu przewoźnikowi.
To nie tak będzie wyglądać. To firma która będzie obsługiwać linie podmiejskie ma mieć swoje pojazdy. Z tym oddaniem 30% to jest tak, jakby przyszedł ktoś do twojego domu i 30% terenu oddał innej osobie. Ewentualnie chodziło o to, że firma będzie musiała mieć 30% tego co ma MPK Łódź.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Przekierowanie