Strefa OMSI

Pełna wersja: Solaris Urbino 15 III
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
[Obrazek: VxOdHT9.jpg]

Model: Solaris Urbino 15 III
Autor modelu 3D: Gocek
Autor konwertu i części skryptów: Darek59
Autor skryptów (skrzyni biegów i silnika) oraz dźwięków: Solaris557
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Przedstawiam wam Solarisa Urbino 15 III
Zdjęć obecnie nie posiadam a nie chce mi się wstawiać od nowa.
Jeśli ktoś ma ochotę to może to zrobić.

Proszę o nie przenoszenie na inne serwery oraz fora.



Zrobiłbyś też wersję z pulpitem Actia? To VDO2 średnio pasuje do tego wozu.
Model na bardzo dobrym poziomie, nie testowałem (jeszcze) wydajności ani dźwięków, ale wiem że źle nie będzie.;)
Obecnie nie mam dostępu do pulpitów innych niż ten co w nim jest więc na razie zostanie tak jak jest.
Spoko, na razie da radę jeździć i z tym:) chwała Ci za to, że zrobiłeś ten wóz z Gockiem i Solarisem557:)
Znalazłem błąd z wyświetlaczami, na Szczecinie mogę wpisać Line i Route lecz nie pokazuje się kierunek na wyświetlaczu. Na Placu Rodła nikt mi nie chciał wsiąść lecz na Wiszesława wsiedli.
Oraz się zgodzę z Kacprem, lepiej wstawić pulpit Solarisa lub Actię bo VDO bardziej pasuje na Niemieckie klimaty.
Może problem leży w tym, że kierunki które mieściły mi się w jednej linii, były umieszczane w dolnej linii. Np. na 82 kierunek "Krucza Dom..." wchodzi. I tutaj też mi wpadła uwaga, aby dodać jakiś zapis do skryptu, który by usuwał spacje przed tekstem (o ile takie coś jest możliwe), albo jakoś tak upchnąć wyświetlacz, aby wchodziło 16 znaków przy dużej czcionce. Teraz kierunki są troszkę nierówno (przesunięte).

O modelu za dużo nie powiem bo SU15 nigdy w życiu nie jechałem, natomiast jeżeli lusterko wewnętrzne jest tak jak w realu (umieszczone tak, że w pierwszym kadrze od razu widać poręcz), to współczuje kierowcom:)
Niestety tym wozem sobie nie pojeżdżę ponieważ pojazd skacze mi nawet na mapie Zakopane.
@mpaw82: tak, tak jest w realu:D
@Lohner: pozmniejszaj sobie niektóre tekstury.
Jest ok, ale razi trochę paintowa deska, i krzywa pozycja za kierownicą. Nie wiem czemu ma aż tak rozklekotane wnetrze, strasznie to psuje efekt :/

Ogólnie jest 8/10

2 punkty odejmuje za krzywa pozycje i paintowy pulpit. Ogólnie jest bardzo fajny:D

Gratuluje.
Dźwięki, dźwięki i jeszcze raz dźwięki - nie słychać skrzyni, denerwuje mnie to. Coś jest zwalone ze skryptem skrzyni biegów, bo przy ruszaniu nie może przerzucić na dwójkę i szarpie. Świetna bryła, po prostu miód dla oczu, i nawet nie jest taka FPS-ożerna. Poprawić dźwięki, nieco skrypty i będzie super model. Bardzo mocne 4+ w sześciostopniowej skali, odrobinę brakuje do piątki.:)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie