Strefa OMSI

Pełna wersja: Źle wyświetlony obiekt w grze po edycjii w blenderze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dobry,

Mam problem z modelami po edycji w blenderze 2.78. Mianowcie chciałem poprawić siedzenia, i o ile w blenderze wszystko wygląda względnie dobrze:

[Obrazek: DyonZKs.png]
[Obrazek: 2x0CMBW.png]

To w omsi jakby (te zmienione elementy) się wyswietlały na odwrót.

[Obrazek: h5Orq1f.jpg]
Tak zadałeś precyzyjnie pytanie, opisałeś konkretnie problem, zaznaczyłeś owe błędy... Że aż nie wiem co odpisać.

( Tak na marginesie - opcja Smooth;) )
Zaznacz lub odznacz opcje flip normals przy eksporcie do x.
Ewentualnie jak są zaznaczone obiekty, to można kliknąć W w trakcie edycji i wybrać "Flip normals", też działa;)
Gorzej jeżeli je połączył, to wtedy w opcji edit musi zaznaczać osobno ściany i tak jak mówisz... W -> flip;)
Przekierowanie