16.02.2017, 18:10
Witam. Udało mi się wziąć za modyfikację działania kontrolek w tymże pojeździe.
Chodzi o to że oryginalnie były one dziwnie pomieszane.
Np. ( ! ) była podpięta pod hamulec postojowy, (P) pod przystankowy, (H) pod NŻ, a kontrolka (H)=== nie działała w ogóle.
Teraz udało mi się poprawić te błędy i działa to następująco:
( ! ) pokazuje że jest mało powietrza w układzie.
(P) podpięta pod hamulec postojowy.
(H) podpięta pod hamulec przystankowy.
(H)=== zapala się przy przystanku NŻ.
Do tego dochodzą pewne zmiany w grafice, czyli np. kontrolka (ta na przycisku) od przeciwmgłowych tylnych jest teraz żółta, a ta od awaryjnych czerwona.
Jednak jest kilka kontrolek o których znaczenie muszę to Was zapytać, bo mimo że jestem "deskowym pedantem" to nie znam (albo znam niedokładnie) ich znaczenie.
Tutaj zamieszczam schemat kontrolek:
[attachment=1846]
I mam pytania:
Kontrolka 4A to wszystko jasne, brak ładowania, ale są jeszcze dwie inne kontrolki od akumulatora. 1A oraz 8D. Do czego są te dwie nietypowe kontrolki? Czyżby jedna z nich wskazywała niskie napięcie akumulatora, jeśli tak to co z drugą?
2B to oczywiście niskie ciśnienie oleju, ale 1D? Czyżby temperatura oleju?
Lampka 5C. Wywietrzniki dachowe? Otwarte klapy? Awaryjne otwieranie drzwi?
7D? Dosyć dziwna lampka, nic mi nie przypomina.
Są dwie lampki od ASR (nie mam na myśli ABS). Jedna czerwona (4B) i jedna żółta (4D).
Czemu są aż dwie? Jaka jest różnica między nimi? Co pokazuje jedna, a co druga?
Jeszcze zależności dla lampki STOP. Aktualnie w skrypcie jest zależna od powietrza i od tego czy silnik pracuje. Ale pewnie w realu jest więcej zależności, one też mnie interesują.
Jeśli ktoś ma instrukcję (albo wiedzę którą zechce się podzielić) to będę wdzięczny
Chodzi o to że oryginalnie były one dziwnie pomieszane.
Np. ( ! ) była podpięta pod hamulec postojowy, (P) pod przystankowy, (H) pod NŻ, a kontrolka (H)=== nie działała w ogóle.
Teraz udało mi się poprawić te błędy i działa to następująco:
( ! ) pokazuje że jest mało powietrza w układzie.
(P) podpięta pod hamulec postojowy.
(H) podpięta pod hamulec przystankowy.
(H)=== zapala się przy przystanku NŻ.
Do tego dochodzą pewne zmiany w grafice, czyli np. kontrolka (ta na przycisku) od przeciwmgłowych tylnych jest teraz żółta, a ta od awaryjnych czerwona.
Jednak jest kilka kontrolek o których znaczenie muszę to Was zapytać, bo mimo że jestem "deskowym pedantem" to nie znam (albo znam niedokładnie) ich znaczenie.
Tutaj zamieszczam schemat kontrolek:
[attachment=1846]
I mam pytania:
Kontrolka 4A to wszystko jasne, brak ładowania, ale są jeszcze dwie inne kontrolki od akumulatora. 1A oraz 8D. Do czego są te dwie nietypowe kontrolki? Czyżby jedna z nich wskazywała niskie napięcie akumulatora, jeśli tak to co z drugą?
2B to oczywiście niskie ciśnienie oleju, ale 1D? Czyżby temperatura oleju?
Lampka 5C. Wywietrzniki dachowe? Otwarte klapy? Awaryjne otwieranie drzwi?
7D? Dosyć dziwna lampka, nic mi nie przypomina.
Są dwie lampki od ASR (nie mam na myśli ABS). Jedna czerwona (4B) i jedna żółta (4D).
Czemu są aż dwie? Jaka jest różnica między nimi? Co pokazuje jedna, a co druga?
Jeszcze zależności dla lampki STOP. Aktualnie w skrypcie jest zależna od powietrza i od tego czy silnik pracuje. Ale pewnie w realu jest więcej zależności, one też mnie interesują.
Jeśli ktoś ma instrukcję (albo wiedzę którą zechce się podzielić) to będę wdzięczny