Strefa OMSI

Pełna wersja: Błąd w aktywacji omsi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Witam dziś dostałem zakupione na allegro grę pt. OMSI. Instaluje...
Aktywuje... i wyskakuje błąd w aktywacji online: Nieokreślony błąd!: Err-Id(0).
Aha. I co mamy z tym zrobić? Napisać za Ciebie do Aerosoftu? Nawet nie byłeś łaskaw screena dać i oczekujesz, że pomożemy w "nieokreślonym błędzie"? Sorry, różdżkę zostawiłem u kolegi.
Mattez jedno pytanie czym mam zrobić screena?
Przyciskiem PrtSc/PrintScreen na klawiaturze. Zapisze się w pamięci komputera. Otwierasz Paint i wklejasz. Zapisujesz i wrzucasz na hosting, np. imageshack.us
http://s1.pokazywarka.pl/i/2163627/17767...tytulu.jpg ok to jest screen

/ Nikomu nie pokazuj klucza! Zamaż go i wstaw screen ponownie do tego posta. - skawek /

Poprawiłem-tomtom123123//
Szkoda, że nie mniejszy ten screen... Ale coś tam widać. Możliwe, że firewall blokuje Twoje połączenie z serwerem Aerosoft, jeżeli wiesz jak dodać wyjątek do firewall dla aeroSOFTLauncher.exe to zrób to, jeśli nie proponuję kliknąć w "Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej", aby wysłali Ci kod do aktywacji offline. Chyba, że masz taki, wtedy zrób aktywację offline.
aha czyli mam dać "Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej"?
Tak, tak jak napisałem. Będziesz miał tam po prostu "wyślij". Raport zawiera Twój adres e-mail, odpiszą pewnie i wyślą Ci link do aktywacji offline
Ok dostałem wiadomość o to ona :
Dear customer,

your support request has been received and is being reviewed by our support staff. Normally you will get a reply within 24 hours but in some cases it might take a bit longer. Should you have solved your problem in the meantime do us a massive favor and let us know by replying to this email. We also kindly ask you not to send this support question to one of our other support channels.

If you like to follow the support ticket online you can do so by clicking: http://aerosoft.zendesk.com/tickets/55748. Note there is no need at all to use our web based system as we can handle everything via email!


With friendly greetings,
Aerosoft Support Services
W skrócie proszę Cię, żebyś poczekał ok 24h na odpowiedź:)
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie