Strefa OMSI

Pełna wersja: Projekt Laskowo
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam!

Chciałbym na początku dodać, że jest to moja pierwsza mapa. Nazywa się Laskowo i jest ona fikcyjna. Przedstawiam wam to co ugrałem w edytorze w tydzień. Na mapie w 1 wersji będzie jedna lub dwie linie.

Screeny:
DW 101
https://zapodaj.net/ef95a54e6dbdd.png.html
Pierwsze miasto na drodze czyli, Mańki.
https://zapodaj.net/c1f4cdaf9d01d.png.html
Mańki od drugiej strony, czyli od strony Ząbek.
https://zapodaj.net/df3f49277f03c.png.html
Ząbki, czyli tam gdzie startujemy.:)
https://zapodaj.net/013b33da46579.png.html
A konkretniej TU.:)
Lacznik DK1 z DW101
[Obrazek: 45911843023875328380.png]
Miasto na drodze. nr 1, czyli Wądołki Mazowieckie !
[Obrazek: 30194570882180376141.png]
Od 2 strony.
[Obrazek: 62371973118910969377.png]
Element nie pokazywany, czyli początek łącznika i most nad rzeką Narka
[Obrazek: 12169463372196496776.png]
Trochę dalej przed łącznikiem.
[Obrazek: 76146157834458535389.png]
Początek lącznika.
[Obrazek: 92973097929493562575.png]
Właściwy łącznik.
[Obrazek: 66915222199845087008.png]
Koniec łącznika.
[Obrazek: 42900071618354119034.png]
Początek drogi 2-pasmowej w Wądołkach
Mam nadzieję, że podoba wam się nowa część mapy.

Jeżeli ktoś zna się na optymalizacji map, to proszę o kontakt na PW. Zostanie on wymieniony przy produkcji mapy. Proszę o opinie co mogę poprawić, a co zmienić.
Ogólnie to taki trochę burdel na tej mapie :P Wygląda to śmiesznie i nic nie trzyma się kupy. Której tekstury trawy ostatecznie będziesz używać? Tej z pierwszych trzech czy z ostatniego screena? Jak tą pasiastą to ją wymień czym prędzej.
No i używaj innego asfaltu ten jakoś nie pasi.
Przy tworzeniu mapy kieruj się tym co widzisz w realnym świecie...nawet jak to projekt fikcyjny. Bo na tych screenach co pokazałeś dużo rozwiązań które są z kosmosu...np na pierwszym-ten czerwony bruk na asfalcie...wygląda on dziwnie i zamiast tego mogłeś zrobić zatoczki.
Wygląda to bardzo słabo. Niemieckie asfalty, nierówne linie poziome. Roślinność ułożona dość chaotycznie.
Nowa wiata, ustawiona na piasku wygląda średnio. Wjazd pod Lidla zbyt ciasny.
I na przyszłość, nie dawaj screenów z edytora.


@up: Czerwony bruk na asfalcie to akurat rozwiązanie realne: https://www.google.pl/maps/@52.4120135,1...6656?hl=pl
Dziękuję wam za opinie, już staram się to zmienić, a co do roślinności to specjalnie:)

A co do czerwonych chodników usunięte.

Screeny, z edytora dlatego, że w OMSI 2 mapa strasznie klatkuje. Na innych tak nie mam.

------------------------------------------------------
EDIT: Zmieniona tekstura trawy na nową.
Skoro masz problem z mapą już teraz, czyli na samym początku jej tworzenia, to od razu rozwiąż problem, bo samo się nie naprawi, a szkoda Twojej pracy.
@up problem polega na tym, ze w omsi na mapie nie da się poruszać kamera tak spadaja fps. Sory ze pisze nie ortograficznie ale z komórki pisze
Tak jak mówiłem - samo nic się nie naprawi. Jeżeli problem występuje tylko na Twojej mapie, to musisz przeanalizować wszystkie swoje poczynania, które mogły wpłynąć na taką a nie inną optymalizację.
Dobrze, mam do was prośbę. Czy możecie mi podrzucić pomysł na pętle?

Poszukuję kogoś kto by mi mógł wymodelować kilka domków i bloków. Dzięki.
Tak z ciekawości, po co Ci modelowane dedykowane obiekty do fikcyjnej mapy, jak nie masz pomysłu nawet na otoczenie? Do fikcyjnych dobrze się sprawdzają już wydane polskie obiekty.
Chodzi o to, że brakuje mi jakichś takich bardziej polskich domków ale nowych
Stron: 1 2 3
Przekierowanie