10.04.2017, 11:00
Hej.
Mam pewien problem, otóż rozpocząłem już jakiś czas temu budowę realnej mapy, do której postanowiłem większość budynków dedykowanych sam stworzyć.
Jestem jeszcze początkujący jeśli chodzi o edytor jak i Blender, ale już pewien kawałek mapy jak i trochę budynków zrobiłem.
Problem polega na tym, że po wymodelowaniu i oteksturowaniu niektórych modeli, w OMSI są one białe, tak jakby OMSI nie potrafiło odczytać tekstur.
Zdjęcie z Blendera:
Link
Zdjęcie z OMSI : Link
Jest może jakiś sposób na to? Czy może to ja jakoś źle oteksturowałem? Ale podobnie teksturowane są inne moje budynki i wychodzi u mnie loteria... Raz będzie tekstura, a raz będzie biała
Mam pewien problem, otóż rozpocząłem już jakiś czas temu budowę realnej mapy, do której postanowiłem większość budynków dedykowanych sam stworzyć.
Jestem jeszcze początkujący jeśli chodzi o edytor jak i Blender, ale już pewien kawałek mapy jak i trochę budynków zrobiłem.
Problem polega na tym, że po wymodelowaniu i oteksturowaniu niektórych modeli, w OMSI są one białe, tak jakby OMSI nie potrafiło odczytać tekstur.
Zdjęcie z Blendera:
Link
Zdjęcie z OMSI : Link
Jest może jakiś sposób na to? Czy może to ja jakoś źle oteksturowałem? Ale podobnie teksturowane są inne moje budynki i wychodzi u mnie loteria... Raz będzie tekstura, a raz będzie biała