Strefa OMSI

Pełna wersja: Szeroki wyświetlacz Mercedes 0530G Facelift - PL
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.
Przeniosłem sobie wyświetlacz z modyfikacji Mercedes Hochnbahn Mod.
Grzebałem w blenderze wycinałem kawałki wyświetlacza i dodawałem nowy części do bryły i potem dodałem wszytsko do pliku .cfg. Włączyłem OMSI wszystko dobrze działa oprócz tego ,że teraz tekstura 2 członu nie działa i jest biała. Podaje kawałek logfile:
Kod:
1118 19:36:26 -  -     Warning:       File vehicles\MB_O530_Facelift\model\model_O530G_FL_4doors_Trail_MOD SW.cfg: texture filename d_dreck.tga not found in mesh file !
1119 19:36:26 -  -   Error:           Fehler bei Bereichsprüfung: AMUAV.CNAVO.MV.N
1120 19:36:28 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
1121 19:36:28 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
1122 19:36:28 -  -       Information: Reset State Matrices...
1123 19:36:28 -  -       Information: Start Tex Thread...
1124 19:36:28 -  -       Information: Init Red Line...
1125 19:36:28 -  -       Information: Set Initial Render States...
1126 19:40:01 -  -   Error:           Fehler bei Bereichsprüfung: AMUAV.CNAVO.MV.N
1127 19:40:03 -  -     Warning:       File vehicles\MB_O530_Facelift\model\model_O530G_FL_4doors_Trail_MOD SW.cfg: texture filename 4_trailer_01white.bmp not found in mesh file vehicles\MB_O530_Facelift\model\18m_trail_4\Wagenkasten SW.o3d!
Przekierowanie