Strefa OMSI

Pełna wersja: Biały Potok - Węglin
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
[Obrazek: 22078229909757886031.jpg]

Projekt: Biały Potok - Węglin (Dopiewo BETA)
Wersja: BETA
Autor: Kacper_2000
Download:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Inne linki:
@by pause1 (zawiera brakujące pliki)
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

EDIT: brakujące pliczki : Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Plik readme: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Jeszcze inne brakujące pliki, których nie ma w paczkach z mapą. Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Opis:
po czterech miesiącach zmagania się z edytorem, wydaję pierwszą mapę, czyli Biały Potok - Węglin, która jest częścią projektu Dopiewo. Na mapie możemy przejechać się podmiejską linią 55, której czas przejazdu wynosi ok. 20 minut. Należy pamiętać, że mapa w wersji BETA, mogą na niej występować różne małe błędy. Mapę możecie potraktować jako taki mały prezent wielkanocny ode mnie :D

Przed pierwszym włączeniem mapy przeczytaj plik readme.pdf!

Prezentacja:
[Obrazek: 16597917805164115818.bmp]
[Obrazek: 47634171311638497944.bmp]
[Obrazek: 13958485860030707179.bmp]
[Obrazek: 20127666681130819120.bmp]
[Obrazek: 09001628138330322128.bmp]
[Obrazek: 73825711010158768263.bmp]
[Obrazek: 93590700144918407765.bmp]

Podziękowania:
@mati555 - doradztwo, wsparcie, testy
@cargonn12 – doradztwo, wsparcie, pomoc z teksturami, testy
@Allison – doradztwo, wsparcie, testy, film z przejazdu po mapie
@MrKarakan – zapowiedzi przystankowe


Zapraszam również do pobierania dedykowanych tekstur MZK Dopiewo ;)

To już wszystko, więc pozostało już tylko życzyć wam Wesołych Świąt Wielkanocnych i mokrego śmigusa dyngusa! :D
Zdaje się, że brakuje w paczce czterech splinów i o ile dwa ostatnie jestem w stanie uwierzyć, że są w jakiś sposób do dorwania (chociaż nieosiągalny dla mnie), o tyle dwa pierwsze są niedostępne dosłownie nigdzie.
Kod:
Splines\kacper_2000-Szczecin\Chodnik\Polbruk_S_ 2m.sli
Splines\kacper_2000-Szczecin\Chodnik\Polbruk_S_Kraweznik_4m.sli
Splines\Lesnica\Spliny z ruchem\AsfaltNM_8m_noline-ruch2.sli
Splines\Lesnica\Spliny z ruchem\AsfaltPolanowice1_6m_noline-ruch2.sli

Tak, ponieważ to jest problem z paczką to piszemy tutaj : )
@pause1:
Już wcześniej zauważyłem brak tych plików w archiwum, link do pobrania tych 4 splinów znajduje się w pierwszym poście, pod downloadem głównej paczki ;)
Pojeździłem trochę po tej mapie i muszę przyznać, że moim zdaniem - jak na pierwszą Twoją mapę kacper_2000 - mapa wygląda po prostu świetnie! Tekstury na autobusy również wyglądają bardzo ładnie.
Nie ukrywam, że trochę się zdziwiłem jadąc pierwszym kursem w dzień świąteczny (8:00 Węglin -> Biały Potok) 12-metrowym, trzydrzwiowym Mercedesem Citaro FL, jak na ostatnim przystanku w Węglinie w autobusie nie było już wolnych miejsc (parę osób musiało zostać na przystanku) - nie sądziłem, że w niedzielę od rana będą takie tłumy;)
Wstaw to na jakiś ludzki hosting, nie będę specjalnie konta zakładał na mega żeby to ściągnąć.
A jak sprawa z Fps?
@poorwich: w kierunku Białego Potoku rzeczywiście jedzie zbyt dużo osób, niedługo ukaże się poprawka która poprawi min. to. I jak już, to pierwsza wydana mapa, wcześniej trochę tego było :P

@Mrozard: teraz nie mam możliwości wrzucenia mapy na inny hosting, dlatego zezwoliłem na reupload mapy na innych hostingach (w readme), niedługo pojawi się pierwszy z nich.

@Maciej99: mapa raczej nie jest ciężka, ale też nie jest lekka.
Przejechałem się po tej mapce, więc czas na pierwsze oceny.:)

Generalnie mapa trzyma wysoki poziom, ale to było wiadome od samego początku. Nie jest zbyt ciężka, a jednocześnie ma różnorodne otoczenie, szczególnie tereny podmiejskie bardzo ładnie się prezentują. Fakt faktem, że obecnie jest tylko jedna linia, jednak w tej chwili nie nudzi to i zbyt szybko nie znudzi, gdyż te 20 minut przejazdu to taki optymalny czas jazdy. Ani nie za krótki, ani nie za długi.

Większych błędów nie znalazłem (może dlatego, że dość niski ruch miałem ustawiony z powodu świąt). Chociaż może i jest jeden błąd, albo to nie błąd. Na przejeździe kolejowym po tym, jak pociąg osobowy zatrzyma się w peronach, rogatki są zamknięte do czasu, aż pociąg nie odjedzie. Tak nie powinno być. Początkowo myślałem, że czekamy, bo będzie jechało coś w drugim kierunku, ale jednak jak pociąg ruszył, rogatki zostały podniesione. Nie wiem, czy to tak miało być, czy po prostu nie da się tego inaczej rozwiązać, to jedyny mankament, jaki wyłapałem.

Podsumowując, mapa zasługuje na mocne 8/10, śmiało polecam ją wszystkim użytkownikom i czekam na dalszy rozwój tego projektu, bo jest po czym jeździć.

Dobra robota!:)
Mi się wydaje że te rogatki co się nie otwierają jak pociąg stoi na peronie to nie jest błąd. W realu też to jest możliwe. W Gdańsku np. stacja jest nieopodal przejazdu kolejowego to tak samo rogatki są zamknięte i dopiero jak pociąg ruszy ze stacji i się trochę oddali, wtedy się otwierają:D
To ja może wymienię dwa błędy które napotkałem. 2 niewidzialne ściany, jedna w Węglinie koło przystanku Węglin skrzyżowania NZ ale w stronę dworca PKS nie w stronę Węglin Kolonia, druga przy wjeździe do Białego Potoku koło wysepki zwalniającej, gdy jechałem w stronę Białego Potoku. W stronę Węglina problem nie występował. I w sumie to wszystko. Mapa u mnie zrobiła się lekka przy odznaczeniu opcji "Załaduj całą mapę przy starcie". Przy włączonej opcji miałem cały czas skakankę nieważne gdzie 15-30 FPS. Mapa godna polecenia. Jak na pierwszą mapę daję mocne 8/10 i czekam na dalszy rozwój mapy:D
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie