Strefa OMSI

Pełna wersja: Jelcz M11 by Coyotek & Invis
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Na pewno. Otwieranie z prawej strony na desce to jakieś piękne zakładowe przeróbki musiały być;)
Przykro mi, ale jesteśmy bardziej niż pewni, że otwieranie drzwi w MIGu odbywa się z panelu bocznego. Nie wiem co to za egzemplarze były, ale zapewne miały one całkowicie inny pulpit. Stodwudziestka się do tych "wyjątków" także zalicza.

Tak wygląda pulpit egzemplarza, który użyto jako wzór. I tak samo wygląda pulpit pozostałych egzemplarzy M11. No może poza prędkościomierzem, ale to inna bajka.
(06.05.2017 16:52)jakobs08 napisał(a): [ -> ]Bardzo dobra praca panowie, tylko czy aby na pewno otwieranie drzwi było po lewej stronie? Widziałem na kilku egzemplarzach przyciski otwierania drzwi bezpośrednio na desce rozdzielczej. Podobnie jak w "okrągłych" stodwudziestkach.
Przyciski w M11 zawsze były po lewej stronie.;)
Dołączam się do gratulacji, kawał świetnej roboty.:)
Czy model będzie zaopatrzony w fototekstury kół i pasu przedniego? Te obecne wyglądaj nazbyt paintowo i sztucznie. Inna sprawa to srebrna listwa nad oknami (screen 3) - dlaczego jest taka szeroka? http://phototrans.pl/14,579912,0,Jelcz_M11_317.html Tu dla porównania z oryginałem.
Ostatnia sprawa - będzie hamulec silnikowy?
Sciagnij model na malowanie. Pas przedni i kola sa wykonane (textury) ok.
Przecież na kolach i przednim pasie świateł jest fototekstura. Co to tej listwy wewnątrz nad oknami to jest do poprawy.
(06.05.2017 16:27)kacper_IK160P napisał(a): [ -> ]Jakie 78? M11 to od rocznika 1985, kolego.
A fakt, pomyliło mi się z PR110M. Tak czy siak, tylko 3 pierwsze roczniki były produkowane z pleksą. Później przyszła "bieda wersja" gdzie zamiast pleksy był laminat i tylna rejestracja była przykręcana bezpośrednio do poszycia.

(06.05.2017 16:52)jakobs08 napisał(a): [ -> ]Bardzo dobra praca panowie, tylko czy aby na pewno otwieranie drzwi było po lewej stronie? Widziałem na kilku egzemplarzach przyciski otwierania drzwi bezpośrednio na desce rozdzielczej. Podobnie jak w "okrągłych" stodwudziestkach.
Prawdopodobnie po remontach w KPNA dostawały pulpity (a przynajmniej ja widziałem M11 po KPNA z pulpitem ze 120M) lub była to jakaś zajezdniowa przeróbka.

P.S.: A co z setvarami? Będą jakieś?
Proponowałbym pobawić się teksturą pulpitu, myślę, że pasowałaby tu tekstura z H9-35 Nicka™, gdyż imituje ona połyskujący materiał (https://zapodaj.net/images/ad5068df59c64.jpg - tu widać), który jest podobny do tego z #317: http://gsmk.org.pl/grafika/317/2.jpg .:)
Idąc za ciosem przy uprzejmości Nicka można by też wykorzystać jego teksturę kierownicy;)

#post nr 600.
A ja proponuję przesunąć pióro wycieraczki na środek złączki między ramionami, bo teraz jest na jednym z końców
Stan obecny: [Obrazek: mal.png]
A powinno być: [Obrazek: 475_1_m11.jpg]
Już zwracałem uwagę na ten detal @Ogonowi, obiecał poprawkę, ale teraz widzę i tu tą tendencję:P .
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie