Strefa OMSI

Pełna wersja: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
[Obrazek: dfFuTYx.jpg]

Projekt: Wroclaw-Breslau v0.3
Wersja: 0.3.2
Autor: Siroccoxp
Download Mapa: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Download Dodatkowe pliki, których możesz nie mieć: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content. / Ważna informacja dotycząca pojedynczych plików z tej paczki / LINK
Download Malowania na Autobusy plus Ai: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Patch Mapa: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Patch malowania: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Patch v0.3.1

INSTALACJA
!!!!Paczkę wypakować do głównego folderu z grą. Wszystkie pliki nadpisać.!!!!

Link: path v0.3.1
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Malowania na autobusy v0.3.1:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Link. path v0.3.1a (Brakujące Obiekty z paczki v0.3.1)
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Patch v0.3.2

Witam, Z racji tego iż dużo osób pisze mi, że kilka projektów ma w sobie zawarte stare spliny z Wrocławia, które podmieniają te z mojej mapy na brzydsze zamieszczam Patch który zawiera same spliny z teksturami.

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Instalacja.

Wypakować do folderu spline. Wszystkie pliki nadpisać !

Opis:

Mapa przedstawia miasto Wrocław. Znajdują się na niej grywalne linie 119, 125, 325, 241 i 251. Z racji obecnej rozbudowy mapy, trasy 119, 125 i 325 są skrócone, natomiast przebieg linii nocnych 241 i 251 pokrywają się częściowo z rzeczywistością. Sama mapa jest zbudowana na przełom roku 2012/2013. Trasy przebiegają w zróżnicowanych rejonach miasta, od dużego osiedla jakim jest Nowy Dwór, rejon dworca autobusowego, po peryferie (Aleja Piastów). Na mapie znajduję się również zajezdnia autobusowa nr VII obecnie przekształcona w „Centrum Historii Zajezdnia”.
Proszę pamiętać, że jest to mapa pół realna, ze względu na układ linii dostosowanych pod obecną rozbudowę mapy. Linie i Brygady (stworzone przez Mpaw82) zostały stworzoną według realnych rozkładów (odjazdy z końcówek i punkty na trasie) Dla większej różnorodności są przejazdy techniczne i przebieranki na inne linie.
Serdecznie chciałbym podziękować osobom, które przyczyniły się do rozbudowy mapy. Przede wszystkim:
Mpaw82, który stworzył rozkłady.
Goppel-owi, który wykonał hofy do mapy
Lions'owi, za obiekty dedykowane do mapy.
Jeżeli kogoś pominąłem wybaczcie.

WAŻNE:
Stwierdziłem, że napisze notkę odnośnie mapy i tego co dotychczas zauważyłem, a mianowicie sytuację w której wiele osób nie instaluje mapy poprawnie np. Patrząc po zdjęciach i filmach spliny są albo nie kompletne albo dodawane są z nowej paczki i zachowywane stare z poprzedniej wersji. Mapa została zoptymalizowana także pod względem splinów. Tak więc nadpisywanie starej wersji i kopiowanie nowych splinów jest błędem. Stary folder Wrocław ze splinów powinien zostać usunięty i wklejony nowy folder. Obecnie jest tak, ze spliny maja starą teksturę, przenikają się bądź maja naładowane wiele tekstur. Tak wiec osoby, które pisały, że mają słabą optymalizację prosiłbym o wstawienie zdjęcia z okolic FAT-u i dojazdów do Alei Pracy. Waga wczytanych tekstur powinna być niższa.


!!!Więcej informacji zawarte w pliku Readme!!!

!!!Proszę nie wrzucać plików na inne hostingi!!!

Życzę miłej zabawy, gdyż po to ta mapa została stworzona. Pozdrawiam i szerokości;)

[Obrazek: jVHYeTW.png]

PZDR SIROCCOXP 2017
Czy są zapowiedzi przystankowe ?
Zapowiedzi, sa w odpowiednim folderze. Niestety zapowiedzi sa tylko te stare zenskie ze wzgledu na to ze mpk nie uzyczylo mi nowych zapowiedzi a nie mialem czasu i mozliwosci nagrac tych nowych.
Przy malowaniu SU18 i 12 jest napisane (w grze) Daf+voith+moki, zaś w pliku PDF -Actia.
Więc jakie kokpity mają te Solarisy w realu?
@up

Pulpity moki z okrągłymi przyciskami.
Jak sprawa z FPS-ami? Jest to mapa na słabszy sprzęt ?
A wytłumaczyli Ci jakoś sensownie czemu nie dadzą zapowiedzi ?
Tak powiedzieli, że muszą to uzgodnić ze swoimi prawnikami...... Takie były ich tłumaczenia dopytywałem z 3 razy i nic, przestali odpisywać.
Fakt co do Solarisów popełniłem błąd tak więc wybaczcie zły pulpit wpisałem w pliku z repaintami;)
Kolejna mapa "must have" xD Mapa wygląda bardzo pięknie, malowania dedykowane na autobusy również. Przejechałem całą linię 119 z kolizjami i mapa nie ma niewidzialnych ścian. FPS na dobrym poziomie jak na mój komputer. 20 FPS stałe. Mało kiedy spadły mi fps poniżej tej wartości. Mapa bardzo dobra, nie wychwyciłem błędów i polecam. Liczę również na inne projekty autora:D
PS.
Warto wspomnieć również o typowym polskim "januszowskim" akcencie. Passat B5 w kombi który został zrobiony jako pojazd AI dedykowany do mapy :E
Powiem szczerze, że nie rozumiem trochę tych brygadówek. Są ich tj. dwa rodzaje: pojedyncze z pieczątką, i dwie linie na jednej. Oczywiście w wersji do druku.
Te małe są według mnie okej, szkoda że nie ma ich dla wszystkich linii i brygad. W tych połączonych np. brakuje mi określenia typu pojazdu (solo/przegub). Do pliku readme mogłeś dodać: linia,/brygada/typ pojazdu. Na pewno było by to czytelne. A teraz wybierając np. linię 125 brygadę 6 to w dzień nie wiadomo czym jeździć przegubem czy solówką...
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Przekierowanie