31.08.2017, 08:07
31.08.2017, 09:30
Sugeruję uzupełnić post o dodatkowe informacje, jak na przykład logfile, bo z tym co obecnie mamy można odpisać ci jedynie "to fajnie".
31.08.2017, 10:05
Witam. U mnie na mapie mnie ma połowy tekstur podłoża.
Log: Klik
Log: Klik
31.08.2017, 10:25
Logfile: http://wklej.org/id/3245344/
31.08.2017, 11:13
@smolarzp
@Solariskamil
Według loga brakuje tylko
Cytat:vehicles\MB_T1_PL\ai_mb_t1_kasten.ovhBrakuje ci tego pojazdu AI, usuń go z ailists lub uzupełnij braki.
@Solariskamil
Według loga brakuje tylko
Cytat:linia_przystanek.pngi
Cytat:Hst_Reiter_3dgt.bmp.
31.08.2017, 12:08
@up:
Nie pomogło.
Nie pomogło.
31.08.2017, 12:12
@pause1 Zainstalowałem i nie pomogło.
31.08.2017, 15:20
Widocznie twoja karta graficzna ma problem z JPGami i dlatego nie wyświetlają Ci się tekstury podłoża prawidłowo. Najlepiej byłoby odszukać te tekstury i nadpisać w paincie np.
03.09.2017, 11:04
Mapa jest dla mnie w ogóle nie grywalna. Po załadowaniu mapy bez pojazdu mam ok. 20-25 FPS, natomiast po stworzeniu pojazdu (w tym przypadku Jelcz M125M Vecto CNG), klatki drastycznie spadają do 5 lub mniej FPS, autobus zaczyna "podskakiwać", a całe OMSI praktycznie nie reaguje na żadne ruchy. Dla porównania, "gabarytowo" podobna mapa Fikcyjny Szczecin ładuje mi się normalnie, klatki utrzymują się na średnim poziomie 30 FPS nawet w "ciężkich" okolicach. Istnieje jakieś rozwiązanie tego problemu? Czy to wina optymalizacji mapy czy mam za słaby sprzęt? W razie czego podaję specyfikację komputera:
Kod:
CPU: Intel Core i5-4690 @3,5GHz.
RAM: 8GB DDR3 @1600MHz (2x 4GB).
GPU: Gigabyte Radeon R9 280X 3GB.
OS: Windows 7 Home Premium.