Strefa OMSI

Pełna wersja: Konstal 4N
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
[Obrazek: omsi-market.png]

Projekt: Konstal 4N
Wersja: 1.0
Autor: MichauSto
Źródło i Download: Link

Opis:

Pierwszy polski tramwaj do OMSI 2, czyli Konstal 4N w trzech konfiguracjach (4N, 4N+4ND, 4N+4ND+4ND). Tramwaj cechuje wysoki realizm jazdy oraz duża dbałość o detale. Do dyspozycji są dwa tryby jazdy, uproszczony oraz realny. Aby włączyć tryb realny należy WYŁĄCZYĆ automatyczne sprzęgło.

Do prawidłowego działania należy cofnąć wersję gry do: 2.2.032




Tu można zobaczyć jak jeździć tym wagonem tramwajowym;)


Żeby polski dodatek nie miał polskiej instrukcji... WSTYD. Dla mnie to nie problem, bo znam angielski, ale wielu użytkowników nie zna dobrze ani angielskiego, ani niemieckiego. Coś takiego w dzisiejszych czasach nie powinno mieć miejsca. Sam dodatek jest jak najbardziej OK, podoba mi się jego wykonanie, działa bezproblemowo.
Polskiej instrukcji nie ma, ponieważ po polsku dostępne są przynajmniej dwa samouczki wideo od użytkowników Pitoras oraz PatrykBe (wkrótce), które przedstawiają technikę jazdy w bardziej szczegółowy sposób niż manual od GamesAry.

Sent from my MI 5s using Tapatalk
(16.09.2017 14:29)Michał S. napisał(a): [ -> ]Polskiej instrukcji nie ma, ponieważ [...] dostępne są [...]samouczki wideo [...]
Właśnie to jest rak toczący polski internet, złośliwy nowotwór z przerzutami przeskoczył z blogów na pozostałe rodzaje stron internetowych. Wszędzie filmiki, vlogi, jakieś cuda na kiju. Analfabetyzm wtórny opanował świat? Nie można poczytać sobie artykułów do porannej kawy, ale jest filmik, co tam że nie obejrzysz go na komórce bo nie masz słuchawek, a nie będziesz np. współpasażerom w autobusie czy ludziom w biurze napierniczać po uszach. Zamiast rzucić okiem na krótką schematyczną instrukcję oglądasz filmiki i tracisz kilka razy tyle czasu, który poświęcił(a)byś na przeczytanie. Ale to tylko taka moja osobista dygresja.

Co jest powodem konieczności cofania wersji gry do 2.2.032, czemu nie można Konstala odpalić na aktualnej bez jaj typu utrata sterowania? Pytam, ponieważ przy każdym cofnięciu wersji gry z jakiegoś powodu wywala mi ustawienia i profile kierowców, a tworzenie i wczytywanie ich od nowa za każdym razem doprowadza mnie do szewskiej pasji. Pisałem do supportu, ale nic mi nie odpowiedzieli.
@kacper_IK160P:
Po prostu twórcy OMSI 2 przy aktualnej wersji usunęli wsparcie dla pojazdów szynowych (między innymi właśnie dostosowanie pantografu do sieci). Twórcy rozwiązali to tak, że można po prostu wersję gry cofnąć. Nic na to nie poradzimy.
(16.09.2017 15:04)kacper_IK160P napisał(a): [ -> ]
(16.09.2017 14:29)Michał S. napisał(a): [ -> ]Polskiej instrukcji nie ma, ponieważ [...] dostępne są [...]samouczki wideo [...]
Właśnie to jest rak toczący polski internet, złośliwy nowotwór z przerzutami przeskoczył z blogów na pozostałe rodzaje stron internetowych. Wszędzie filmiki, vlogi, jakieś cuda na kiju. Analfabetyzm wtórny opanował świat? Nie można poczytać sobie artykułów do porannej kawy, ale jest filmik, co tam że nie obejrzysz go na komórce bo nie masz słuchawek, a nie będziesz np. współpasażerom w autobusie czy ludziom w biurze napierniczać po uszach. Zamiast rzucić okiem na krótką schematyczną instrukcję oglądasz filmiki i tracisz kilka razy tyle czasu, który poświęcił(a)byś na przeczytanie. Ale to tylko taka moja osobista dygresja.

Co jest powodem konieczności cofania wersji gry do 2.2.032, czemu nie można Konstala odpalić na aktualnej bez jaj typu utrata sterowania? Pytam, ponieważ przy każdym cofnięciu wersji gry z jakiegoś powodu wywala mi ustawienia i profile kierowców, a tworzenie i wczytywanie ich od nowa za każdym razem doprowadza mnie do szewskiej pasji. Pisałem do supportu, ale nic mi nie odpowiedzieli.
Pragnę tylko zauważyć, że w wagonach N/4N i wszystkim co ma nastawniki PFAE
hamowanie jest zależne od prędkości i lepiej to pokazać niż pisać.
(16.09.2017 15:04)kacper_IK160P napisał(a): [ -> ]
(16.09.2017 14:29)Michał S. napisał(a): [ -> ]Polskiej instrukcji nie ma, ponieważ [...] dostępne są [...]samouczki wideo [...]
Właśnie to jest rak toczący polski internet, złośliwy nowotwór z przerzutami przeskoczył z blogów na pozostałe rodzaje stron internetowych. Wszędzie filmiki, vlogi, jakieś cuda na kiju. Analfabetyzm wtórny opanował świat? Nie można poczytać sobie artykułów do porannej kawy, ale jest filmik, co tam że nie obejrzysz go na komórce bo nie masz słuchawek, a nie będziesz np. współpasażerom w autobusie czy ludziom w biurze napierniczać po uszach. Zamiast rzucić okiem na krótką schematyczną instrukcję oglądasz filmiki i tracisz kilka razy tyle czasu, który poświęcił(a)byś na przeczytanie. Ale to tylko taka moja osobista dygresja.

Akurat prowadzenie eNki nie ogranicza się do "Wciśnij Num8, żeby przyspieszyć i Num2, żeby zahamować. Z racji zastosowania weń rozruchu oporowego wypadałoby wytłumaczyć i pokazać parę kwestii, które ciężko wytłumaczyć samymi słowami. Z tego co ja wiem to poradnik @PatrykBe będzie przedstawiał bardziej zaawansowany poziom prowadzenia 4N, stąd też film, a nie instrukcja w formie .pdf.
Jeżeli model wam nie działa np. pantograf to poradnik dla tych osób:
[Obrazek: 07790035098235671586.png]
Po kilku kursach tym modelem, muszę powiedzieć, że model zrobił na mnie wielkie wrażenie. Bryła jest bardzo dobrze wykonana, zastosowanych zostało ogrom skryptów oraz dźwięki zostały bardzo dobrze dobrane. Jak na jeden z nielicznych modeli tramwajów do OMSI, ten został zrobiony na szóstkę:)
Jest problem: na stronie http://market.gamesary.com/item/omsi-2-a...onstal-4n/ nie ma napisu download,żeby ściągnąć:(
Stron: 1 2
Przekierowanie