Strefa OMSI

Pełna wersja: Pomoc przy skrzyżowaniach.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam chciałem poprosić o pomoc, a mianowicie sprawa jest tego typu:
Mam skrzyżowania i pętle zbudowane ze spinów, widoczne na zdjęciu, czy da się je przerobić żeby to był jeden obiekt, jeżeli tak to proszę o pomoc i napisanie w jaki sposób to zrobić. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
[Obrazek: D46YQUA.jpg]
Możesz je najwyżej wymodelować. Ale i tak najlepiej jest zrobić kostkę AI, będzie działać tak samo jak zbudowane ze splinów.
KMSzczecin nie zrozumiałeś mnie nie chodzi o ruch AI, ruch AI robię na skrzyżowaniach tylko na kostki ruchu AI, tylko chodzi o tą pętlę widoczną na zdjęciu. Ta pętla jest zrobiona z 40 splinów asfaltu i 20 splinów krawężnika, a ja chcę żeby to był obiekt jeden, bo spilny zjadają masę FPS, a jak ta pętla będzie jako obiekt będzie lżejsza.
Piszę, że najwyżej możesz je wymodelować w np. Blenderze. Nie da się ot tak złączyć w jeden obiekt.
Bzdura, jest opcja exportu splines do obiektów, każdy splin exportuje się osobno, potem można je zaimportować do Blendera, poustawiać, połączyć i wyekstportować ponownie.
http://strefa-omsi.pl/Watek-Spline-expor...e#pid12409 Dużo tu nie ma, ale może coś pomoże.
Nieco poprawię kolegę powyżej. Jest opcja eksportu w edytorze i można CAŁE skrzyżowanie eksportować, nie trzeba pojedynczo;) Zaznacza się wybrane spliny i eksportuje (trzeba pamiętać że będą jako jeden obiekt). Ma to tę zaletę, że są ułożone tak jak trzeba.
Dodam jeszcze, że proces eksportu nie jest bezstratny, tj. wyeksportowane spliny tracą informacje o teksturze <ale siatka mapowania jest ok> więc należy pamiętać o ponownym przypisaniu tekstury i materiału do poszczególnych części obiektu
I jak zwykle KM wie lepiej.

Można jednego splina i nawet kilka. Minusem jest że gubi teksturę, ale to nie jest problem. Na upartego to nawet z tego co kojarzę, to można teren wyeksportować do X:)
To mam rozumieć że przed eksportem do pliku X trzeba w Blenderze na nowo teksturować i dopiero wyeksportować do X, tak mam to rozumieć ?
Trzeba po prostu od nowa przypisać tekstury do odpowiednich powierzchni - nic więcej.
Stron: 1 2
Przekierowanie