Wydania do OMSI nie będzie. Proszę o odrobinę cierpliwości: „Generacja N” wkrótce wróci w nowej, upiększonej formie, jako dodatek do symulatora LOTUS!
Aktualny stan prac: patrz ostatni post.
Przewidywany zakres projektu:
Klik!
Generacja yN? Czyli będzie w planach model z P na początku?
Modelu z P na początku na pewno nie będzie do OMSI ani nie jest planowany, jako że animacja przegubu nie jest możliwa w pojeździe szynowym (ot logika OMSI)...
Sent from my iPhone using Tapatalk
A nie można wstawić krótkiego członu imitującego przegub między poszczególne człony?
Nie będzie się gibać, a Michaś jest perfekcjonistą
Ale z tego co wiem, Niemcy robią PRZEGUBOWĄ Tatrę do OMSI 2.
Ja to tylko tutaj zostawię - przegub w tatrze jest nieruchomy i przyklejony tylko do jednej sekcji. Szanownych użytkowników narzekających na brak PN uprzejmie proszę o zakończenie tematu, a kogoś z waszmości Moderatorów o wydzielenie.
(26.02.2018 18:28)michalsolaris napisał(a): [ -> ]Ale z tego co wiem, Niemcy robią PRZEGUBOWĄ Tatrę do OMSI 2.
Ja nie narzekam na brak PN, tylko chciałem się szerzej zapytać dlaczego to niemożliwe.
Swoją drogą, czy są jakieś dalsze plany rozwoju, np. jakieś głębiej zmodernizowane wersje 4N, lub zwykły N?
Zwykły N (w poznańskiej wersji po modernie, czyli wizualnie różni się od 4N długością obniżonej podłogi na pomostach i układem okien na lewej burcie) i dwukierunkowy N (á la Stocznia Gdańska) znajdują się na etapie modelowania, więc za jakieś pół roku w kolejnej aktualizacji będą (nie chcę zbytnio zaniedbywać przy tym mojego drugiego tramwajowego projektu). Co do głębszych modernizacji — nie zachował się żaden z poznańskich egzemplarzy N z nowym czołem i harmonijkowymi drzwiami, a i dokumentacja jest raczej szczątkowa i niewystarczająca do stworzenia porządnego modelu — niestety.
Aktualizacja, 2 marca 2018
Poprosiłem o zamknięcie tematu, bo już i tak pula nowości się wyczerpała i przed wydaniem tej wersji nic ciekawego się nie pojawi, ale jednak się rozmyślam. W każdym razie... Celem uproszczenia przypisywania tekstur do pojazdów w pociągach, uchronienia użytkowników przed szeroko pojętym "rakiem" oraz lepszej weryfikacji praw do tekstur standardowe wsparcie dla repaintów zostało zarzucone. Co więcej, dodane zostało niegroźne dla wydajności i stabilności działania wielostopniowe zabezpieczenie przed obchodzeniem tego rozwiązania. Drogi do publikacji będą dwie: albo przez dodatkową oficjalną paczkę tekstur, aktualizowaną na bieżąco, albo - zalecane dla twórców paczek całościowych do map - przez dedykowane wersje modelu. W tym pierwszym przypadku przejmuję na siebie odpowiedzialność za dostosowywanie do aktualizacji podstawowego modelu; w drugim zaś spoczywa ona na twórcy danej paczki, jednak w dalszym ciągu może on liczyć na wsparcie techniczne.
Model jest na ukończeniu, zamykam.