Strefa OMSI

Pełna wersja: Wczytywanie tekstur i działanie podzespołów.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Czy tylko u mnie jest tak , że moja karta graficzna (GTX 1060 6GB) pracuje na 20-30% procent a wszystko inne robi procesor?
Tekstury są wczytywane do RAM-u czy do vRAM-u?


Przykładowe moje nagranie:
https://www.youtube.com/watch?v=_87jo2JQcKg

Film został nagrany w 2K za pomocą kodeka NVENC i GPU pracuje na jakieś 20-30% wyświetlając jakieś śmieszne 20 fpsów (zobaczcie 5 minutę).
OMSI siedzi głównie na procesorze i nie ma co do tego wątpliwości. Tekstury są w pamięci karty graficznej. Obniżenie FPS w 5 minucie jest ze względu na wczytywanie na bieżąco kolejnych kafli mapy. Jeśli chcesz tego uniknąć wczytuj całą mapę na starcie (o ile Ci się to uda i masz anielską cierpliwość) lub trzymaj OMSI na SSD.
Patrzyłem i przeniesienie na ssd praktycznie nic nie dało. A z ładowaniem całej mapy by nie było problemu jeśli chodzi o ilość RAMu i vRAMu. Problemem jest raczej do że WSPANIAŁE OMSI:-) jest 32 bitowe i tylko 2 GB RAMu może używać...
Poprawka. 4GB używając patcha na większe zużycie RAMu dzięki czemu, ścinki ma się tylko przy ładowaniu kafli, jednak samo omsi chodzi trochę lepiej niż męcząc się na pograniczu 2GB (jak w X10 czy w innych projektach). U mnie max. to było 2,5GB tekstur, więc pewnie bez patcha Omsi dawno temu by się scrashowało.
Jaki to patch na ten RAM? Bo mi często wywala już na 1,3GB z teksturami jak wczytuje od nowa mapę i mam D3D Error....
No to biere Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Przekierowanie