Strefa OMSI

Pełna wersja: Poszukuję kogoś, kto napisze mi poradnik instalacji modyfikacji.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam państwa, posługując się poradnikami z różnych stron (nawet z tych zagranicznych) nie potrafiłem zainstalować modyfikacji poprawnie, przez co posiadałem różne błędy. Tutaj pytanie do Was - co powinienem zrobić dokładnie, chcąc zainstalować
1.Mapę Projekt-Szczecin
2.Autobus do użytku własnego Solaris Urbino 12
3.Wgrać pojazdy (nie autobusy) AI
4.Usunąć piętrowe Many
Dzięki za pomoc.
1. Wgrać zgodnie z instrukcją z readme paczki.
2. To co wyżej.
3. Edytować plik ailists.cfg, a pobrane pojazdy wrzucić do Vehicles.
4. Edytować plik ailists.cfg i zamienić piętrowe MANy na np. Solarisy (pamiętaj, aby w ich folderze znajdował się plik hof danej mapy)
LUB
usuń foldery MAN SD200/202 (nie polecam, gra może się wysypywać na mapach, które ich używają).
(12.06.2018 19:58)KMSzczecin napisał(a): [ -> ]3. Edytować plik ailists.cfg, a pobrane pojazdy wrzucić do Vehicles.

Mam dodać tylko lokalizację pliku vehicles/xxx/xxx.bus czy coś jeszcze?
Zależy od pliku ailist.cfg, w projekcie szczecin 4 należy jeszcze dopisać po tabulatorze (na klawiaturze TAB) częstotliwość pojawiania się pojazdu (gdzie moc tej częstotliwości to suma wszystkich takich częstotliwości przy innych pojazdach).
(12.06.2018 21:09)pause1 napisał(a): [ -> ]Zależy od pliku ailist.cfg, w projekcie szczecin 4 należy jeszcze dopisać po tabulatorze (na klawiaturze TAB) częstotliwość pojawiania się pojazdu (gdzie moc tej częstotliwości to suma wszystkich takich częstotliwości przy innych pojazdach).

Mistrzu, nie rozumiem za bardzo wartości częstotliwości na ulicach danego pojazdu. Czy to się prezentuje tak, że jeżeli ustawię wartość dla danego pojazdu równą 30, to na całej mapie po jej załadowaniu poruszać się będzie 30 pojazdów danego rodzaju? Jeżeli ustawię dla Manów wartość 0, to pojazdy nie będą już poruszać się na PSz.?
Nie dokładnie. Bierzesz wartości częstotliwości z wszystkich pojazdów. Sumujesz je. Teraz bierzesz wartość z pojazdu który cię interesuje i robisz z tego ułamek (np 10/45) I mnożysz ten ułamek przez maksymalna ilość pojazdów AI (to co ustawiasz w ustawieniach).

Jeśli ustawiasz 0 to prawdopodobieństwo wynosi zero, jako każde mnożenie przez zero daje 0, jeśli dasz 30 to zależnie od innych ustawień pojawi się tych pojazdów mniej więcej określona liczba.
Przekierowanie