Strefa OMSI

Pełna wersja: Dźwięki zależne od setvaru (Drzwi w Urbino Alterra)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, przy robieniu Solarisów LE w zwiazku z tym ze chciałbym aby była możliwość wybrania sobie typu drzwi (czy zwykłe czy odskokowo-przesuwne) oraz zeby zaleznie od wybranego typu byl osobny dzwiek (niby jedno i to samo aczkolwiek brzmią one zupełnie inaczej co mnie drazni jezeli jest typ X a dzwiek Y) wiec tutaj nasuwa sie moje pytanie - jak to teraz trzeba zmodyfikować skrypt zeby rzeczywiscie to zadziałało, ewentualnie poszukuję dobrej duszyczki ktora by dla mnie to zrobiła:)
Rozwijając to, co pisał Michał na czacie wygrzebałem coś takiego:

Kod:
[conditionSingle] <----- Condition that must be true for the sound to play.
engine_n
150
3

Lub po naszemu:

[conditionSingle] -> warunek włączenia dźwięku
engine_starter  -> zmienna warunku
1 -> wartość wymagana
1

Czyli wg mnie to wygląda tak, że pod komendą conditionSingle wprowadzamy nazwę naszego setvaru (np. drzwi), a poniżej dajemy wartość dla danego typu drzwi. Np.: setvar drzwi to "drzwi", 0 - drzwi dośrodkowe, 1 - drzwi odskokowo-przesuwne:

Kod:
Dla drzwi dośrodkowych:

[conditionSingle]
drzwi
0
1


Dla drzwi odskokowo-przesuwnych:

[conditionSingle]
drzwi
1
1
Nope, nie działa. Odtwarzaja sie oba typy na raz.
Przekierowanie