Strefa OMSI

Pełna wersja: Mapa Wrocławia (v0.2, BETA, by Siroccoxp)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
[Obrazek: Q8jtudi.png]
Zdjęcia:Siwy_Snk Montaż: Siroccoxp

Projekt: Mapa Wrocławia
Wersja: 0.2, BETA
Autorzy: siroccoxp
Konwert obiektów: Lion's
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Mapa działa w Omsi 1 (1.04 lub 1.06)

W Omsi 2 może działać po użyciu nieoficjalnego konwertu (opis tutaj: link)

Mapa przedstawia trasę linii 125 w wersji skróconej (Aleja Piastów-Dworzec Autobusowy, w rzeczywistości trasa zaczyna się na Alei Piastów kończy na Brochowie - dwa razy dłuższa trasa niż przedstawiona na mapie). Dodatek przedstawia realny układ drogowy i infrastruktury w niej zawartej, różnice mogą wyniknąć tylko jeżeli chodzi o obiekty (nie wszystkie obiekty w wersji Beta mogły zostać odwzorowane).

Przed przystąpieniem do rozgrywki proszę przeczytać pliki tekstowe (Readme), zawarte w paczce.


Zawartość paczki:
Cytat: -Rozkłady jazdy (Brygadówki) wzorowane na Realnych Wrocławskich
-Malowania MPK Wrocław na autobusy, które do tej pory stworzyłem
(Ikarus263, Jelcz L11 (Realne malowanie), Jelcz M125M, Man_Lion_City, Neoplan N4016, Solaris U12 v2, Solaris U15, Man NL202)
-Mapa z przebiegiem linii
-Objaśnienie kierunków "Route" graficznie w postaci wykazów przystanków na trasie dla danego kierunku linii (linienlisten)
-Realne cykle świetlne (przed wdrożeniem ITS)
-Linie AI 107,119,122,126,136
-Pliki tekstowe (PL.DE.EN) (Tłumaczenie na DE-Foxi, EN-Piotr Sekuła)

Mapa zawiera:
Cytat: Oryginalne zapowiedzi przystanków wyciągnięte z PIXELA użyczone przez MPK Wrocław
-Graficzne wykazy numerów dla poszczególnych kierunków jazdy (Linienlisten) "IBISZA xD"
-Pliki HOF dla autobusów (zwykłych i ze sterownikiem BUSE)
-Dwie wersje plików AIlist i parklist. Podstawowy, który prawdopodobnie zwiększy liczbę FPS oraz zwykły zawierający większą ilość pojazdów AI.
-Pliki Opcjonalne zawierające przerobione przeze mnie tekstury obiektów MR.
-Unowocześnione latarnie zmieniające wygląd na nowszy, Zmiana koloru słupków z czerwono - białej na czarno - żółte.
-Przerobione oryginalne drzewa dzięki, którym możliwa jest poprawa wydajności (prosiłbym o zrobieniu kopii zapasowej, gdyż nie odpowiadam za powstałe uszkodzenia wywołane bezmyślnością i wrzucaniem wszystkiego na pałę "bo jest")

Chciałbym serdecznie podziękować:
Lion's-owi za wykonanie obiektów dedykowanych do mapy i jego spory wkład w budowę.
Mpaw82 - Markowi za pomoc merytoryczną oraz stworzenie rozkładów linii do mapy
Tomass94 - za pomoc przy skrzyżowaniach i objaśnieniu jak tworzyć spliny ;]
Przemek! -za pomoc i chęci przy skrzyżowaniach

Ze względu na znaczną rozbudowę mapy, może być ona ciężkostrawna dla słabszych sprzętów. Proszę pisać nt. ewentualnych błędów.

Zezwolenie na upublicznianie mapy mają strony
Strefa-OMSI
http://omnibussimulator.pl
Omnibussimulator.de


Zdjęcia:
[Obrazek: DQEb7Et.jpg]
[Obrazek: 4HwYV6y.jpg]
[Obrazek: M1wdlz2.jpg]
[Obrazek: tPy8nYM.jpg]
[Obrazek: Ph1Ih9m.jpg]
[Obrazek: o26InNE.jpg]

Serdecznie dziękuje wszystkim, którzy wspomogli projekt, swoją merytoryką i czynem w postaci wszelkiej maści obiektów i przeróbek. Ciężko wszystko spamiętać bo jak sami wiecie mapa tworzy się już kawał czasu.
Życzę szerokości i przyczepności i oczywiście miłego zagrywania się w moim projekcie:


PZDR Siroccoxp



Miałem okazję trochę wcześniej się przejechać i jestem zachwycony. Mapa jest bardzo starannie zrobiona, AI nie wariuje, otoczenie powiewa "świeżością", czuć nasze klimaty, nie te niemieckie, do których przyzwyczaiły nas inne mapy.

Tak jak jest napisane w pierwszym poście, mapa wymaga mocniejszych komputerów. Ładuje się szybko, ale podczas gry, w niektórych miejscach jest odczuwalny spadek FPS'ów.

Więcej na temat mapy dowiecie się z recenzji, która pojawi się prawdopodobnie jutro na blogu (miała być już wczoraj, ale się nie wyrobiłem).
Mapka genialna. Nawet ładniejsza i ciekawsza od Szczecina. Póki co żadnych niewidzialnych ścian nie zauważyłem.
Niewidzialnych ścian jest i to sporo, dlatego w pliku czytaj ująłem ten fakt pisząc, żeby wyłączyć kolizje w opcjach

PZDR siroccoxp
Siro, pozamiatałeś. Właśnie stoję na światłach koło dworca głównego w Citaro i nie mogę nacieszyć oczu. Nawet głos pani lektorki od zapowiedzi mi się spodobał:D Na pewno przesiedzę nad tą mapą dłuuuugi, długi czas. Dzięki za twoją pracę, która dostarcza mi tyle zabawy. A teraz spadam, bo się pewnie zielone zapaliło;) Ach, nie wiem, jakim cudem, ale naprawiły mi się lusterka po zainstalowaniu tej mapy o_O
Ja powiem jedno, jako Wrocławiak mieszkający za granicą dziękuje ci z całego serca że se mogę pojeździć po kawałku mojego miasta. Mapa jest wykonana świetnie i nie mam do niej zastrzeżeń (nawet dla mnie Szczecin bije).
Witam. Powiem tak mapa jest super zrobiona jak już wiadomo czuć ten spadek FPS ów i umie FPSy wahają się od 40 -15 w niektórych miejscach. Oceniam mapę 10/10.
Mam nadzieje. Ze omsi2 cos pomoze ewentualnie zalecam zmniejszenie rozdzielczosci monitora gdyz gra sciaga rozmiar z pulpitu wiec ja na swoim 22 zmniejszam z 1980 do 1200 i jest znacznie lepiej.
(Brak pl znakow)
Ja dzisiaj grałem na telewizorze 52" :P Polecam każdemu, kto ma taką możliwość - podłączcie sobie komputer do telewizora, usiądźcie blisko i zróbcie sobie kółko Citaro po Wrocławiu. Gwarantuję, że na jednym nie poprzestaniecie.
No, nareszcie! Gratulację dla Seby za wytrwałość! I czekamy na kolejną wersję, z cała trasą linii 125;)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Przekierowanie