12.01.2014, 19:16
W autobusie którym najczęściej poruszam się w świecie omsi (MAN NL202, nie wiem kto jest jego autorem), przyklęk nie działa tak jak powinien, a mianowicie po uruchomieniu przyklęku, prawa część autobusu jest "wgniatana" w asfalt (krótko mówiąc autobus schodzi zbyt nisko). Dowiedziałem się że aby to naprawić należy zmodyfikować plik bremse.osc
W tymże pliku odnalazłem linijki odpowiedzialne (tak mi się wydaje) za przyklek. Oto one:
Nie wiem w którym miejscu w kodzie jest ustalona wartość odpowiedzialna za to, jak nisko autobus ma przyklęknąć.
W tymże pliku odnalazłem linijki odpowiedzialne (tak mi się wydaje) za przyklek. Oto one:
Kod:
{macro:kneel}
'Kneeling Speed
(L.L.kneel_speed) 0 =
{if}
(C.L.kneel_all_right_wheels)
{if}
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (L.L.bremse_p_balg_1_R) + 2 / (C.L.kneel_target_pressure) - (C.L.kneel_time) / abs (S.L.kneel_speed)
{else}
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (C.L.kneel_target_pressure) - (C.L.kneel_time) / abs (S.L.kneel_speed)
{endif}
{endif}
(L.L.elec_busbar_main)
{if}
(L.L.door_20h_sw)
(L.L.bremse_halte_sw) ||
(L.L.kneel_allowed) &&
{if}
(C.L.kneel_all_right_wheels)
{if}
(L.L.kneel_old_F_pressure) 0 =
(L.L.kneel_old_B_pressure) 0 = &&
{if}
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (S.L.kneel_old_F_pressure)
(L.L.bremse_p_balg_1_R) (S.L.kneel_old_B_pressure)
{endif}
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (C.L.kneel_target_pressure) >
{if}
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (L.L.kneel_speed) (L.S.Timegap) * - (C.L.kneel_target_pressure) max (S.L.bremse_p_balg_0_R)
{endif}
(L.L.bremse_p_balg_1_R) (C.L.kneel_target_pressure) >
{if}
(L.L.bremse_p_balg_1_R) (L.L.kneel_speed) (L.S.Timegap) * - (C.L.kneel_target_pressure) max (S.L.bremse_p_balg_1_R)
{endif}
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (C.L.kneel_target_pressure) =
(L.L.bremse_p_balg_1_R) (C.L.kneel_target_pressure) = &&
{if}
(L.L.kneel_old_F_pressure) (L.L.bremse_p_balg_0_R) - (L.L.kneel_old_B_pressure) (L.L.bremse_p_balg_1_R) - + 2 / (C.L.kneel_time) / abs (S.L.kneel_speed)
{endif}
{else}
(L.L.kneel_old_F_pressure) 0 =
{if}
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (S.L.kneel_old_F_pressure)
{endif}
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (C.L.kneel_target_pressure) >
{if}
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (L.L.kneel_speed) (L.S.Timegap) * - (C.L.kneel_target_pressure) max (S.L.bremse_p_balg_0_R)
{endif}
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (C.L.kneel_target_pressure) =
{if}
(L.L.kneel_old_F_pressure) (L.L.bremse_p_balg_0_R) - (C.L.kneel_time) / abs (S.L.kneel_speed)
{endif}
{endif}
{endif}
(L.L.door_20h_sw) !
(L.L.bremse_halte_sw) ! &&
(L.L.kneel_allowed) ! &&
{if}
(C.L.kneel_all_right_wheels)
{if}
(L.L.kneel_old_F_pressure) ! 0 =
{if}
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (L.L.kneel_old_F_pressure) <
{if}
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (L.L.kneel_speed) (L.S.Timegap) * + (L.L.kneel_old_F_pressure) min (S.L.bremse_p_balg_0_R)
{endif}
{endif}
(L.L.kneel_old_B_pressure) ! 0 =
{if}
(L.L.bremse_p_balg_1_R) (L.L.kneel_old_B_pressure) <
{if}
(L.L.bremse_p_balg_1_R) (L.L.kneel_speed) (L.S.Timegap) * + (L.L.kneel_old_B_pressure) min (S.L.bremse_p_balg_1_R)
{endif}
{endif}
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (L.L.kneel_old_F_pressure) =
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (L.L.kneel_old_F_pressure) > ||
(L.L.bremse_p_balg_1_R) (L.L.kneel_old_B_pressure) =
(L.L.bremse_p_balg_1_R) (L.L.kneel_old_B_pressure) > || &&
{if}
0 (S.L.kneel_old_F_pressure)
0 (S.L.kneel_old_B_pressure)
0 (S.L.kneel_speed)
{endif}
{else}
(L.L.kneel_old_F_pressure) ! 0 =
{if}
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (L.L.kneel_old_F_pressure) <
{if}
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (L.L.kneel_speed) (L.S.Timegap) * + (L.L.kneel_old_F_pressure) min (S.L.bremse_p_balg_0_R)
{endif}
{endif}
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (L.L.kneel_old_F_pressure) =
(L.L.bremse_p_balg_0_R) (L.L.kneel_old_F_pressure) > ||
{if}
0 (S.L.kneel_old_F_pressure)
0 (S.L.kneel_speed)
{endif}
{endif}
{endif}
{endif}
{end}
Nie wiem w którym miejscu w kodzie jest ustalona wartość odpowiedzialna za to, jak nisko autobus ma przyklęknąć.