Czy jest jakaś wersja z automatem? Bo te co testowałem to nie były. Nawet fajny autobusik 8/10
Jest wersja z automatem. To jest MAZ 104.025
.
Ściągnąłem ten autobus i pojeździłem nim w OMSI1. Autobus wygląda w miarę dobrze. Elektrykę można włączyć klawiszem na klawiaturze (domyślnie - E), ale silnik trzeba uruchomić (jak to w rosyjskich modelach bywa) "manualnie", czyli kluczykiem
Kokpit jest podobny do tego w innych MAZ-ach. Dla mnie jest dość ergonomiczny, ale nie wiem do czego służą niektóre guziki, bo instrukcja obsługi autobusu jest - w plikach png -... po rosyjsku
Autobusem jechało mi się przyjemnie (jechałem wersją z "manualem"). Dość dobrze zbiera się z niskich obrotów, a jak trzeba to można go przycisnąć
Jak przystało na model z Rosji MAZ 104 ma dużo różnych dodatków. W kabinie znajdziemy wycieraczki przedniej szyby (kto by pomyślał, żeby zrobić je "odłączane"), kołpaki czy dykty. W skrytce obok dykt znajdziemy jeszcze więcej bajerów m.in.: lampki obrysowe na przód i tył, wisiorki na przednią szybę, pasy na górną część przedniej szyby, firanki do przedziału pasażerskiego i kabiny kierowcy, kartkę na rozkład jazdy czy różnego rodzaju nalepki.
Ogólnie oceniam ten autobus na 8,75/10.
Jak w tym modelu ustawić wyświetlacze?
Model bardzo przyjemny. Jeździ sie super na manualu. Dobra skrzynia, nic nie szarpie, płynna itd. Jest w wersji trzydrzwiowej. I jeszcze ma regulowane lusterka.
(02.05.2014 07:31)poorwich napisał(a): [ -> ]ale silnik trzeba uruchomić (jak to w rosyjskich modelach bywa) "manualnie", czyli kluczykiem
Tylko, to mnie lekko denerwuje, chyba, że jest jakaś inna komenda żeby odpalić z klawiatury, ale nie wiem.
Model bardzo mi przypadł do gustu. Ma znakomite dźwieki, bardzo fajnie się go prowadzi. Jednak ocenię go na 9/10, bo przynajmniej u mnie brakuje ważnej części w obu wycieraczkach
.
Edit: Kolega pod moim postem napisał , gdzie.są te części. Moja ocena w takim razie się.zmieniła na 10/10. Jest to znakomity autobus
.
Wycieraczki masz powieszone kolo drzwi kierowcy
Jak nie widzisz
Model mi się podoba (testowałem na OMSI1). Dźwięki są dobre, pasażerowie wsiadają wszystkim drzwiami, bryła jest ok, no ale pulpit "standardowy mazowski" i "paintowe" tekstury.Sterownik wyświetlaczy można "ogarnąć po omacku".Aby wyświetlacze działały trzeba uruchomić zasilanie 12V (takie "Y z kreską" na pulpicie) oraz je włączyć (panel od nich jest w schowku nad głową kierowcy, tak samo radio) .Polecam się przyjrzeć okolicom fotela kierowcy (za nim są kołpaki, malowane "stalówki" itp), a w schowku można znaleźć m.in dodatkowe światła, głośniki, proporczyki itp.
Są cztery wersje autobusu (dwie AT i dwie MT a w tym dwu- i trzydrzwiowe), aby się wyświetlały wszystkie należy skasować literę "C" z pliku *.bus !