17.05.2014, 19:32
17.05.2014, 20:11
To nie jest takie proste, aby to wykonać należy obiekt wymodelować i wstawić do pojazdu (do którego chcesz to zrobić [pliki musisz otrzymać od autora]) w programie np. Blemder Zmodeler, następnie prze konwertować do OMSI. Wątpię abyś dał radę
Pozdrawiam
klocrafi
Pozdrawiam
klocrafi
19.05.2014, 10:46
Masz na myśli obiekt kasownika, czy pozycje, gdzie ludzie kasują bilety?
Jeśli masz na myśli to pierwsze, to musisz mieć jego model w 3ds, jeśli chcesz go wstawić do modelu, którego nie masz w 3ds, to możesz to jedynie robić na chybił trafił, to czasami bywa czasochłonne.
Jeśli chodzi o to drugi, to w passangercabin.cfg jest to wpis
Tam się podaję współrzędne kasownika i ścieżkę, przy której on się znajduję. Obecnie w OMSI, może być tylko jedna pozycja kasownika.
Jeśli masz na myśli to pierwsze, to musisz mieć jego model w 3ds, jeśli chcesz go wstawić do modelu, którego nie masz w 3ds, to możesz to jedynie robić na chybił trafił, to czasami bywa czasochłonne.
Jeśli chodzi o to drugi, to w passangercabin.cfg jest to wpis
Kod:
[stamper]
19.05.2014, 11:03
Chodzi mi o to pierwsze
19.05.2014, 14:10
Temat dodawania obiektów do modeli był poruszany pierdyliard razy. Widzę, że nie chciało się poszukać, odpowiedź padła pierdyliard pierwszy raz, w związku z czym temat, jako wyczerpany, zamykam. Bo specjalnie instrukcji obsługi Blendera nikt nie będzie pisał, szczególnie, że są dostępne na prawdę "od ręki" w sieci.