Witam. Przez ostatnie 3 dni w trudzie i znoju modeluje wiatę z bytomskiego Dworca autobusowego, ale...
Tutaj zaczyna się problem. W belnderze model ma tekstury takie, jakie powinien, niestety w OMSI... Zresztą zobaczcie sami:
Logfile OMSI nie wskazuje na brak tekstur.
Ten sam obiekt w Blenderze:
Aaaa, zapomniałem dodać, iż tekstury są w formacie .png .
Blender czasem lubi dodać końcówkę do formatu (np. zamiast tekstura01.png robi z tego tekstura01.png.001), więc możesz spróbować wsadzić do folderu Texture plik tekstury, tyle że ze zmienionym formatem na wyżej wymieniony.
OMSI 2 przecież nie lubi PNG.
Zmieniłem na .bmp - jego najwyraźniej też nie lubi.
KMSzczecin - Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Co do .png to rozchodzi się wyłącznie o fontsy do wyświetlaczy.
Dobra, można zamknąć. Blender nie wiadomo jakim cudem stwierdził, że nie zapisze w pliku ".x" danych tekstury. Po niewielkiej edycji - działa.
Ja jeszcze tak dla pewności podpytam w kwestii pliku .sco. Czy wykonany jest analogicznie do innych dodatków? Czyli w folderze z wiatą jest plik .sco z odnośnikami do pliku o3d w podfolderze "Model" i do tekstur w podfolderze "Texture"? Podrzuć ewentualnie zawartośc pliku .sco
@UP: ops, trochę się spóźniłem
No to zamykam. Gdyby ktoś miał podobny problem, proszę o PW, to otworzę temat.