Strefa OMSI

Pełna wersja: Ikarus 256.44 / 256.44D
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
[Obrazek: 6OEaf7U.jpg]

Model: Ikarus 256.44 / 256.44D
Konwert: GMI, bocskor3
Model: GMI, VL67, SnyperD, bocskor3
Dźwięki: bocskor3, m-r-software, HVN-731, CCV-520, GMI
Skrypty: bocskor3, m-r-software

Źródło i download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Screeny:
[Obrazek: AiZSQA0.jpg]
[Obrazek: ugqDa61.jpg]



Oba autobusy wykonane są super tylko szkoda że nie pod OMSI 1;)
Chyba najlepsze międzymiastowe Ikarusy, jakie kiedykolwiek wyszły do OMSI:P. Bryła i wnętrze wykonane perfekcyjnie, dźwięki świetne (nie ma ani jednego ze standardowych MAN-ów - przynajmniej tak mi się zdaje), a do tego wszystkiego dobra optymalizacja modelu. Na początku nie wiedziałem jak odpalić silnik ale już do tego doszedłem. Oto obrazkowy poradnik mojego autorstwa:
[Obrazek: 36612859841435840085.jpg]
Najpierw trzeba zdjąć kierownicę, a potem:
1. Włożyć kluczyk do stacyjki.
2. Włączyć elektronikę.
3. Włączyć bileterkę (krok opcjonalny).
4. Przekręcić kluczyk, w celu uruchomienia silnika.
Ciekawe jest to że pojazdy są pod OMSI 2, a jednak nie obsługują automatycznego sprzęgła. Nie działają również skróty odpowiedzialne za elektrykę i uruchomienie silnika. Ale za to ciekawy bajer to kluczyk pojawiający się po kliknięciu na stacyjkę. Jedyna rzecz jaka mi się nie podoba to tekstura kierownicy, która dodatkowo nie ma napisu Ikarus.
Edit:
Cytat:Jak to nie obsługują automatycznego sprzęgła? Mi działa bez problemu.
Dzięki za zwrócenie uwagi, nie miałem włączonej tej funkcji w opcjach.
Jak to nie obsługują automatycznego sprzęgła? Mi działa bez problemu.
Jak spojrzę na te drzwi to mnie krew zalewa. Mechanizmy drzwi działają tylko na dole, a u góry nie dość, że ich brak, to jeszcze ich mocowanie sknocili i umieścili w wywietrznikach powietrza. Geniusze... Żaden ikarus w OMSI z płatowymi drzwiami nie ma poprawnie ustawionych mechanizmów, po prostu żaden... :/ Albo są, i latają w cały świat, mechanizm sobie a drzwi sobie, albo wywalone w cholerę lub szczątkowe... Takie to trudne? To dlaczego jakoś O305 ma porządnie ustawione, SD-ki mają, NL-ki mają, Citaro? No nie...
Po dłuższym zapoznaniu się z modelem 256.44, stwierdzam, iż posiada on drobną wadę. A mianowicie, nie można prowadzić w pełni realnej sprzedaży biletów (bileterka oczywiście działa, pod nią jest wysuwana szufladka z pieniędzmi). Pieniądze otrzymywane od pasażerów nie pojawiają się więc nie można ich zebrać. Trzeba przy każdej sprzedaży biletów używać skrótu klawiszowego Shift+T.
Wóz absolutnie jest jednym z najlepszych Ikarusów do OMSI. Dźwięki są genialne, mam tu na myśli wersję z silnikiem Raba D10, tej z Detroit Diesel Series 50 nie testowałem. Manualna skrzynia biegów jest jedną z najlepszych, jak nie najlepszą w OMSI. Nic nie szarpie, 6 biegów, czego chcieć więcej?:D Ma także niezłe osiągi. 80 km/h bez problemu wyciągnie, a czy więcej?:D Nie wiem, w Szczecinie nie ma aż tak długich prostych abym mógł to sprawdzić.:P
Podsumowując, polecam go jak najbardziej i daję mu 10/10.
Pozdrawiam, Kierowca Maciek
Zalety:
+ 6-cio biegowa skrzynia biegów
+ dobrze wykończona bryła
+ dopracowany pulpit
+ bardzo realny skrypt drzwi (najlepszy pośród dotychczasowych Ikarusów)
+ dźwięki silnika realistycznie oddają jego pracę
+ dźwięk "trzęsienia" na brukowanej drodze żywcem wyjęty z prawdziwego autobusu
+ oświetlenie wewnętrzne
+ świetnie wykonana skrzynia biegów (o ile nie najlepiej spośród modeli Ikarusa z manualem)
Minusy:
Praktycznie brak. Nie liczę braku napisu na kierownicy czy innych "pierdółek", ponieważ w żaden znaczący sposób nie wpływają one na rozgrywkę.
Moja ocena to: 10/10.:) Model wart polecenia.:)
Wad praktycznie brak, po za jedną: brakiem widełek nośnych drzwi, w górnej ich części:(
Stron: 1 2 3
Przekierowanie