04.11.2014, 22:22
Projekt: Animowany obiekt dymu
Autorzy: Heir & NightHauler
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Opis:
Przedstawiam Wam dzisiaj dzieło NightHauler'a, który na moją prośbę wykonał tytułowy, animowany obiekt dymu.
Jestem mu bardzo wdzięczny i zazdroszczę umiejętności, ale do rzeczy.
- Obiekt dymu może być ustawiony w dowolny miejscu w edytorze, gdyż jest to obiekt scenerii,
- Dym uruchamia się, gdy temperatura w grze wynosi 10 lub mniej stopni Celsjusza (dla zaawansowanych: można zmienić w skrypcie),
- Aby dym poprawnie działał należy wejść w opcje gry i przejść do zakładki Grafika. Następnie ustawić.
PS. Zastanawiasz się czy to wpływa negatywnie na FPS'y? Ziomuś, co ty? Wiedziałeś, że podstawowe, niemieckie domy w OMSI 2 mają już lekki podmuch dymu z komina?
Nie? Dotąd z tym żyłeś więc z tym dymem też przeżyjesz.
Dym jest nieco bardziej fpsożerny niż ten podstawowy.
Jestem mu bardzo wdzięczny i zazdroszczę umiejętności, ale do rzeczy.
- Obiekt dymu może być ustawiony w dowolny miejscu w edytorze, gdyż jest to obiekt scenerii,
- Dym uruchamia się, gdy temperatura w grze wynosi 10 lub mniej stopni Celsjusza (dla zaawansowanych: można zmienić w skrypcie),
- Aby dym poprawnie działał należy wejść w opcje gry i przejść do zakładki Grafika. Następnie ustawić.
PS. Zastanawiasz się czy to wpływa negatywnie na FPS'y? Ziomuś, co ty? Wiedziałeś, że podstawowe, niemieckie domy w OMSI 2 mają już lekki podmuch dymu z komina?
Nie? Dotąd z tym żyłeś więc z tym dymem też przeżyjesz.
Dym jest nieco bardziej fpsożerny niż ten podstawowy.