Strefa OMSI

Pełna wersja: Animowany obiekt dymu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[Obrazek: 97970159139939099598.gif]

Projekt: Animowany obiekt dymu
Autorzy: Heir & NightHauler
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Przedstawiam Wam dzisiaj dzieło NightHauler'a, który na moją prośbę wykonał tytułowy, animowany obiekt dymu.
Jestem mu bardzo wdzięczny i zazdroszczę umiejętności, ale do rzeczy.

- Obiekt dymu może być ustawiony w dowolny miejscu w edytorze, gdyż jest to obiekt scenerii,
- Dym uruchamia się, gdy temperatura w grze wynosi 10 lub mniej stopni Celsjusza (dla zaawansowanych: można zmienić w skrypcie),
- Aby dym poprawnie działał należy wejść w opcje gry i przejść do zakładki Grafika. Następnie ustawić.

[Obrazek: 86576913931453016365.jpg]

PS. Zastanawiasz się czy to wpływa negatywnie na FPS'y? Ziomuś, co ty? Wiedziałeś, że podstawowe, niemieckie domy w OMSI 2 mają już lekki podmuch dymu z komina?
Nie? Dotąd z tym żyłeś więc z tym dymem też przeżyjesz:D.
Dym jest nieco bardziej fpsożerny niż ten podstawowy.
Link nie działa można o nowy?
Przekierowanie