11.01.2015, 19:03
12.01.2015, 00:01
(11.01.2015 18:41)Kubi napisał(a): [ -> ]Odnosząc się do twojej wypowiedzi majtek to ja na pętli w Szczawnie bez problemu zawracam NG272 z włączonymi kolizjami więc nie wiem czy się nie da "bez zaliczania krawężników" :)
NG272 nie próbowałem jeszcze na tej mapie, ale IK280 i CitaroG pomimo kilku prób było bardzo ciężko. Chociaż z doświadczenia wydaje mi się, że NG272 ma nieco większy i lepszy promień skrętu niż wyżej wymienione busy, ale mogę się mylić. Przetestuję jutro jak znajdę czas
12.01.2015, 12:29
I MAN-y i Ikarusy oraz Citara mają zbliżony promień skrętu i wynosi on 22-23 metry. Jeżeli NG272 wykręcisz (a ja wykręciłem) to i pozostałymi nie powinno być problemu. A jeżeli masz problem, spróbuj Solarisem, one mają jeden z mniejszych promieni (ok. 20,5 metra, z testów w terenie prawdziwym Solarisem nawet wychodziło ok. 19,5 m).
13.01.2015, 01:02
Faktycznie, ogarnąłem jak nawracać bez jazdy po krawężnikach na kilku autobusach, jednak przy ruchu AI 300% auta wcinają się i zatrzymują na tyle blisko autobusu, że zahaczałem o pojazd (lub czasem poprostu uderzały we mnie bez zatrzymania). Teraz już trochę się czepiam, ale myślę, że każdemu userowi niewygodnie się tam nawraca.
14.01.2015, 08:35
Nie ma to jak jeździć po własnym mieście, linia jest zrobiona bardzo dobrze, nie ma co.
Marzę tylko o kolejnych liniach, np. 5, 12 i pośpiesznych z Grunwaldzkiego na Podzamcze
Jedyne co mnie wkurza to wydawanie biletów, bo niby zawsze proszą o Normalny za 1,80 zł a okazuje się że o bilet za 0,90 zł albo za 1,80 zł z innej kupki, i jak tu niby ogarnąć o co chodzi :/
Marzę tylko o kolejnych liniach, np. 5, 12 i pośpiesznych z Grunwaldzkiego na Podzamcze
Jedyne co mnie wkurza to wydawanie biletów, bo niby zawsze proszą o Normalny za 1,80 zł a okazuje się że o bilet za 0,90 zł albo za 1,80 zł z innej kupki, i jak tu niby ogarnąć o co chodzi :/
14.01.2015, 09:03
Ściągnąłem te mapę. Ponieważ na Grundorfie i Berlinie OMSI 2 cięło mi się nawet na ustawieniach "PC of 2007",a o przegubie mogłem zapomnieć, to OMSI 2 prawie nie włączałem. Teraz to chyba nie włączę OMSI 1, bo ta mapa jest GENIALNA Bardziej realnej chyba nie ma, a zoptymalizowana jest świetnie, bo całą trasę mogę przejechać przegubem bez żadnej ścinki Na początku było niestety trochę problemów z obiektami, ale pobrałem odpowiednie paczki i wszystko jest już OK, poza białymi łatami drogowymi
14.01.2015, 18:20
Prezentacja wideo linii 14
15.01.2015, 21:11
(14.01.2015 09:03)Kuba L. napisał(a): [ -> ]Ściągnąłem te mapę. Ponieważ na Grundorfie i Berlinie OMSI 2 cięło mi się nawet na ustawieniach "PC of 2007",a o przegubie mogłem zapomnieć, to OMSI 2 prawie nie włączałem. Teraz to chyba nie włączę OMSI 1, bo ta mapa jest GENIALNA Bardziej realnej chyba nie ma, a zoptymalizowana jest świetnie, bo całą trasę mogę przejechać przegubem bez żadnej ścinki Na początku było niestety trochę problemów z obiektami, ale pobrałem odpowiednie paczki i wszystko jest już OK, poza białymi łatami drogowymiCo do białych plam to użytkownik pause1 udostępnił skompletowany folder w dziale PZZD.
15.01.2015, 21:23
16.01.2015, 01:02
To jeszcze ja mam 3 uwagi:
1)
Na zaznaczonej ścieżce i ścieżce obok (patrząc w górę, jazda na wprost z głównej w podporządkowaną) w przypadku zjechania się samochodów, blokują się wzajemnie. Szczególnie gdy zawracamy i samochody nas przepuszczają. My sobie zawrócimy a samochody się blokują
2)
Tutaj fragment czegoś niewidzialnego wchodzi na jezdnie i lekko odbijając w lewo przed skrętem w prawo (łagodniejszy łuk), odbijamy się. Na którymś z obiektów jest za duży mesh.
PS. Przeszkadza "dyspozytornia Kołłątaja" ;P
3)
Samochody spotykają się z przeciwnych kierunków i wzajemnie blokują. AI musi jechać przez zaparkowane samochody.
PS. Ja pierdziele, ale rzeźnia ze ścieżkami Wypadałoby to nieco zoptymalizować.
1)
Na zaznaczonej ścieżce i ścieżce obok (patrząc w górę, jazda na wprost z głównej w podporządkowaną) w przypadku zjechania się samochodów, blokują się wzajemnie. Szczególnie gdy zawracamy i samochody nas przepuszczają. My sobie zawrócimy a samochody się blokują
2)
Tutaj fragment czegoś niewidzialnego wchodzi na jezdnie i lekko odbijając w lewo przed skrętem w prawo (łagodniejszy łuk), odbijamy się. Na którymś z obiektów jest za duży mesh.
PS. Przeszkadza "dyspozytornia Kołłątaja" ;P
3)
Samochody spotykają się z przeciwnych kierunków i wzajemnie blokują. AI musi jechać przez zaparkowane samochody.
PS. Ja pierdziele, ale rzeźnia ze ścieżkami Wypadałoby to nieco zoptymalizować.